— To wynik długoletniej pracy i zmiany w postrzeganiu tego, czym jest brand XTB — czym była parę lat temu, a czym jest aktualnie. Od pewnego czasu dążyliśmy do momentu, w którym jesteśmy teraz, to znaczy do sytuacji, w której XTB jest rozpoznawalną marką i największym podmiotem na polu inwestycji — oznajmił podczas tegorocznej gali Effie Awards Poland Szymon Szymański, Chief Growth Officer XTB. Marka XTB otrzymała złotą statuetkę w kategorii „Finance & Insurance”

XTB zdobyło nagrodę Effie dzięki innowacyjnemu podejściu
Wojciech Borowski, Group CEO McCann Poland, zwrócił uwagę na sukces i wartość dodaną, którą wspólnie wypracowano. — To ogromny respekt dla wieloletniego dorobku XTB — zaakcentował. I dodał: — Zdołaliśmy wspólnie wypracować koncept, który sprawił, że na zbudowanym przez lata trwałym fundamencie, stworzyliśmy kompletnie nowatorską strategię.
Kampania XTB Nie obejmowała jedynie rynku polskiego — objęła 14 krajów na świecie.
Dziękujemy, że przeczytałaś/eś nasz artykuł do końca. Bądź na bieżąco! Obserwuj nas w Wiadomościach Google. nsz Udostępnij artykuł Newsletter Bądź na bieżąco z informacjami ze świata biznesu i finansów Zapisz się
Źródło



