![Ostatnie miesiące były dla marki PRM okresem wzmożonego rozwoju, popartego inwestycjami oraz systematyczną realizacją długofalowej strategii marketingowej. W rozmowie z Fashion Biznesem dyrektor PRM, Kamil Bajołek, oraz dyrektorka marketingu należącego do Answear.com brandu, Kaja Wrzeszcz, opowiedzieli między innymi o przepisie na poprawę wyników finansowych, zagranicznej ekspansji i planowanych kampaniach. Kamil Bajołek i Kaja Wrzeszcz o rozwoju marki PRM [WYWIAD] - INFBusiness](https://gibnews.pl/wp-content/uploads/2025/01/d008050363d3606d6d77f373f4562c2a-768x512.jpg)
Kamil Bajołek i Kaja Wrzeszcz o rozwoju marki PRM [WYWIAD]
Ostatnie miesiące były dla marki PRM okresem wzmożonego rozwoju, popartego inwestycjami oraz systematyczną realizacją długofalowej strategii marketingowej. W rozmowie z Fashion Biznesem dyrektor PRM, Kamil…