
ARKET pogłębia swoje zaznaczenie w stolicy. Skandynawska firma 21 listopada 2025 roku zapoczątkowała działalność drugiego punktu sprzedaży w Warszawie – w centrum handlowym Westfield Mokotów. Jest to zarazem trzecia placówka ARKET w Polsce i następny krok w strategii ekspansji marki w rejonie Europy Środkowo-Wschodniej. W planach jest już również trzeci butik w Warszawie, tym razem w Elektrowni Powiśle.
Polecane wideopodcasty:
Drugi punkt ARKET w Warszawie – Westfield Mokotów
Nowy sklep ARKET w Westfield Mokotów zajmuje przestrzeń o wielkości 272 m2 i od wejścia prezentuje się w charakterystycznej stylistyce marki. Obszar został zaprojektowany wokół delikatnej gamy szarości, przyrodniczych tworzyw, dąbowych detali, firmowego terazzo oraz rozległej roślinności, która wprowadzi do wnętrza organiczny, skandynawski nastrój.
Klienci znajdą tutaj:
-
ubrania i dodatki dla pań i panów,
-
preparaty do pielęgnacji ciała,
-
przedmioty do wystroju wnętrz,
-
artykuły lifestylowe stworzone z myślą o codziennym funkcjonowaniu i eskapadach.
Każda z kolekcji ARKET została pomyślana jako składnik uniwersalnej szafy, dopełnianej o sezonowe natchnienia i praktyczne akcesoria.
„Radujemy się, że możemy rozwijać się w Polsce, gdzie nasze idee i kolekcje zostały tak ciepło przyjęte przez tamtejszą społeczność” – komentuje Pernilla Wohlfahrt, Dyrektor Zarządzająca ARKET.
Warszawa nabiera znaczenia na mapie ARKET
Otwarcie sklepu w Westfield Mokotów oznacza, że Warszawa uzyskuje drugi salon ARKET – po premierowej lokalizacji marki w CH Westfield Arkadia. Jednocześnie jest to trzeci punkt ARKET w Polsce, po pomyślnym wejściu brandu na rynek we Wrocławiu.
Aktualna i ogłaszana sieć sklepów ARKET przedstawia się następująco:
-
Warszawa – Westfield Arkadia – pierwszy sklep marki w stolicy,
-
Wrocław – następna placówka na polskim rynku,
-
Warszawa – Westfield Mokotów – drugi sklep ARKET w Warszawie, otwarcie 21 listopada 2025,
-
Warszawa – Elektrownia Powiśle – zapowiadany, kolejny sklep marki w stolicy.
Planowana lokalizacja w Elektrowni Powiśle będzie naturalnym dopełnieniem obecności ARKET w Warszawie – w przestrzeni, która łączy modę, design, kulinaria i lifestyle w jednym, zrewitalizowanym, miejskim zamyśle.
Dowiedz się więcej o planowanym salonie ARKET w Elektrowni Powiśle
Skandynawska idea życia bliżej polskiego odbiorcy
ARKET, utworzony w 2017 roku w Sztokholmie i przynależący do H&M Group, od początku kładzie nacisk na nordycką prostotę, funkcjonalność i ponadczasowe wzornictwo. Idea marki opiera się na przekonaniu, że:
-
piękno kryje się w codziennych obiektach,
-
wysoka jakość i dopracowana forma mogą iść w parze z dogodną ceną,
-
odpowiedzialne projektowanie i transparentność procedur to podstawa nowoczesnego retailu.
W kolekcjach ARKET przeważają oszczędne kroje, naturalne surowce i stonowana paleta barw, które sprzyjają kreowaniu kompletnej garderoby – odpornej na przemijające mody, a jednocześnie aktualnej przez wiele sezonów.
Dowiedz się więcej: „Ponadczasowość ponad trendami”. Fenomen ARKET, sieciówki pod szyldem zrównoważonej mody
![]()
Magda Posełek
O AutorzeLatest Posts
Redaktor naczelna Fashion Biznes. Od ośmiu lat związana z portalem, gdzie tworzy i nadzoruje treści dotyczące mody, biznesu i nowych trendów w branży. Specjalizuje się w analizach rynku, wywiadach z kluczowymi postaciami sektora oraz w tematach związanych z rozwojem marek modowych w Polsce i na świecie.
- Black Friday 2025 w Reserved. Jakie promocje szykuje polska marka?lis 21, 2025
- ARKET otworzył drugi sklep w Warszawie. Znamy szczegóły!lis 21, 2025
- Black Friday 2025 w COS. Minimalizm w najlepszej cenielis 20, 2025
- Upada ikona polskiej odzieżówki. 90% załogi straci pracęlis 19, 2025
- Mężczyźni pod presją emocji. Answear.com startuje z kolejną odsłoną projektu „Zadbaj o to, co jest w środku”lis 19, 2025



