Żabka organizuje nową akcję promocyjną. To będzie zabawa „Zgarnij GIGA Foodziki w Żabce dzięki zdrapce”. Do zdobycia jest ponad 1,5 mln nagród o łącznej wartości sięgającej ponad 8 mln zł. W ofercie są również specjalne pluszaki.

Każdy, kto od 19 listopada dokona zakupów w Żabce za co najmniej 30 zł, może otrzymać kartę zdrapkę — podała sieć Business Insider Polska.
Zdrapki zawierają nagrody — uczestnicy mogą zgarnąć m.in.: pluszowe GIGA maskotki i zawieszki do kluczy, których nazwy i wygląd odwołują się do produktów z asortymentu Żabka Menu.
Oto pluszowe zabawki Żabki
Są nimi: trójkątna kanapka Czaruś, hot dog Dożek, Frytka, burger Bułas albo pizza Slajsik. Breloki znajdują się w dedykowanych opakowaniach-niespodziankach, a dodatkowo klienci będą mieli możliwość ich nabycia w sklepach za cenę 14,99 zł za sztukę.

Wśród nagród znalazły się również artykuły marek własnych sieci m.in. przekąski Haps! (różnorodne orzechy i suszone owoce) i koktajle Foodini oraz lemoniady Wycisk, gorące przekąski — hot dogi i frytki, a także inne produkty znanych brandów: rogaliki 7Days, serki i skyry Danio, sok Tymbark oraz kupony na zakupy w placówkach sieci o wartości 5 zł. Nawet gdy osoba uczestnicząca w zabawie nie odkryje nagrody pod zdrapką, to po pokazaniu losu kasjerowi dostanie naklejkę z Foodzikiem — informuje też sieć Żabka.
„Użytkownicy ochoczo biorą udział w programach lojalnościowych, dlatego postanowiliśmy zaoferować im coś naprawdę wyjątkowego. Poprzez takie inicjatywy tworzymy pozytywną społeczność wokół brandu — opartą na uśmiechu, rozrywce i autentycznym zaangażowaniu” — mówi Jerzy Roguski, Chief Commercial Officer w Żabka Polska.
Promocja nie obejmuje zakupów zrobionych w kasach samoobsługowych oraz w sklepach Żabka Nano — dodaje przedsiębiorstwo. Z akcji wyłączone są zakupy napojów alkoholowych (poza piwem), wyrobów tytoniowych i zawierających nikotynę czy e-papierosów — podkreśla też firma w komunikacie.
„W sytuacji dowodów zakupu, na których figurują towary wyłączone z akcji, podstawą do udziału w zabawie będzie suma z paragonu pomniejszona o wartość towarów wykluczonych” — czytamy.
Akcja Żabki na platformie Roblox
Akcję zainaugurowało udostępnienie gry „Łap Foodziki” na popularnej platformie Roblox, gdzie postaciami są ożywione pluszaki Czaruś, Dożek, Frytka, Slajsik i Bułas. Reguły gry są proste — należy pochwycić Foodzika i jak najdłużej go utrzymać. Urozmaiconą oprawę graficzną gwarantują m.in. skiny dla graczy w stylistyce Foodzików, czyli nakładki modyfikujące wygląd postaci. Skórki można również wygrać w loterii — pula obejmuje 200 tys. skinów w grze Roblox oraz 8 tys. skinów Roblox Free UGC.

Żabka jest więc kolejną siecią handlową z promocją, w której można wygrać pluszaki. Wcześniej postawiły na to takie przedsiębiorstwa jak Biedronka lub Lidl.
Żabka posiada obecnie w Polsce blisko 12 tys. sklepów. Sieć funkcjonuje też w Rumunii pod brandem Froo.
Dziękujemy, że przeczytałaś/eś nasz artykuł do końca. Bądź na bieżąco! Obserwuj nas w Google.
Źródło



