Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the gd-rating-system domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/gibnews/htdocs/gibnews.pl/wp-includes/functions.php on line 6121
Louis Vuitton oficjalnym sponsorem Formuły 1 - Gospodarka i Biznes News

Louis Vuitton oficjalnym sponsorem Formuły 1

Louis Vuitton x Formuła 1. Zbliżenie na oponę z widocznym logo Louis Vuitton wytłoczonym na teksturze powierzchni. Na lewej stronie opony znajduje się czerwony napis 'Pirelli', kontrastujący z ciemnym, chropowatym tłem.

Branża sportów motorowych zyskała właśnie wyjątkowego sprzymierzeńca – luksusową markę Louis Vuitton. Francuski dom mody podejmuje strategiczną współpracę z Formułą 1, wchodząc w rolę Globalnego Partnera na kolejną dekadę, począwszy od 2025 roku. Co więcej, pierwszy wyścig sezonu w Melbourne zyska nową nazwę: Formula 1 Louis Vuitton Australian Grand Prix 2025.

Formuła 1 już od dawna kojarzy się z najwyższą jakością, technologią oraz nieustannym dążeniem do doskonałości. Podobnie jest z Louis Vuitton – francuskim domem mody, którego charakterystyczny monogram znany jest na całym świecie. Połączenie tych dwóch marek to krok, który umocni wizerunek obu stron: F1 zyska prestiż luksusowej marki, a LV wkroczy na zupełnie nowy obszar, łącząc świat sportu i mody jak nigdy dotąd.

Jestem niezwykle dumny, że Louis Vuitton jest partnerem tytularnym australijskiego Grand Prix Louis Vuitton 2025. Podczas tego pierwszego Grand Prix sezonu w Melbourne najwięksi mistrzowie świata wyruszą w podróż ku doskonałości. W trakcie każdego wyścigu kierowcy i inżynierowie – niczym rzemieślnicy w naszych pracowniach – wykazują się kreatywnością, precyzją i wyjątkową determinacją, a każda z tych wartości jest wartością cenioną przez Louis Vuitton

– powiedział Pietro Beccari, prezes i dyrektor generalny Louis Vuitton.

Oficjalne oświadczenie Stefano Domenicaliego, prezesa i dyrektora generalnego Formuły 1, potwierdza również, że to nie tylko kolejny kontrakt sponsorski, ale partnerstwo o wyjątkowym znaczeniu. Według Domenicaliego wspólne wartości – innowacja, jakość i kreatywność – łączą Formułę 1 i Louis Vuitton w ponadczasowej historii, która rozpocznie nowy etap w 2025 roku.

Louis Vuitton x F1. Proces ręcznego oznaczania wzoru na materiale Louis Vuitton, z charakterystycznym monogramem. Na brązowym tle widoczny jest pas w barwach zieleni i czarno-białej szachownicy. Ręce rzemieślnika korzystają z linijki i ołówka, a obok leżą metalowe nożyczki, podkreślając precyzyjne rękodzieło.

Formula 1 Louis Vuitton Australian Grand Prix 2025

Już w 2025 roku zobaczymy pełną realizację wizji współpracy Louis Vuitton i Formuły 1, gdy Australian Grand Prix zostanie przemianowane na Formula 1 Louis Vuitton Australian Grand Prix. To wydarzenie zapowiada się jako wyjątkowe widowisko dla fanów sportów motorowych i entuzjastów luksusowej mody.

  • Wyjątkowa oprawa toru: Kibice zgromadzeni w Melbourne będą mieli okazję podziwiać nowe elementy scenografii i oryginalne projekty z logo LV.
  • Udział w ceremoniach: Od uroczystego otwarcia wyścigu, przez dekorację podium, aż po celebrowanie zwycięzców – Louis Vuitton będzie widoczne na każdym etapie widowiska.
  • Unikatowe edycje lokalne: Każdy wyścig w sezonie ma otrzymać specjalną wariację kolorystyczną kufra „Trophy Trunk”, dopasowaną do barw państwa-gospodarza. To detale, które dodatkowo spersonalizują świat Formuły 1.

Louis Vuitton Trophy Trunks na podium

Jednym z najbardziej widowiskowych elementów współpracy będą legendarne Louis Vuitton Trophy Trunks prezentowane na podium. Wyjątkowe kufry, pokryte monogramem marki i ozdobione charakterystyczną literą „V” w lokalnych barwach, uświetnią ceremonię dekoracji zwycięzców.

Koncepcja Trophy Trunks wywodzi się z wcześniejszej kooperacji Louis Vuitton z Automobile Club de Monaco – w trakcie Grand Prix Monako w latach 2021–2024 to właśnie w kufrze od LV transportowano trofeum dla zwycięzcy. Ten pomysł zyskał rozgłos również w innych dyscyplinach sportowych – od piłki nożnej, przez żeglarstwo, aż po Igrzyska Olimpijskie.

Luksusowy kuferek Louis Vuitton w klasycznym monogramowym wzorze, ozdobiony dużym motywem 'V' w barwach wyścigowych: zieleni, bieli i czerni w szachownicę. Solidne złote okucia i zamki podkreślają elegancję, a design nawiązuje do estetyki Formuły 1.

Synergia luksusu i motorsportu w ramach LVMH

Współpraca z Formułą 1 jest częścią szeroko zakrojonej umowy koncernu LVMH, do którego należy Louis Vuitton. Według dostępnych informacji, umowa ma obowiązywać przez 10 lat, co podkreśla długofalowe zaangażowanie w wyścigi. LVMH skupia w swoim portfolio najbardziej prestiżowe marki modowe, kosmetyczne i alkoholowe na świecie, a teraz stawia na efektowną ekspansję w obszarze sportu oraz lifestyle’u.

Dowiedz się więcej: LVMH dołącza do rodziny Formuły 1

Źródło

No votes yet.
Please wait...

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *