Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the gd-rating-system domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/gibnews/htdocs/gibnews.pl/wp-includes/functions.php on line 6121
Magda Butrym x Vestiaire Collective. Archiwalne projekty za ułamek ceny - Gospodarka i Biznes News

Magda Butrym x Vestiaire Collective. Archiwalne projekty za ułamek ceny

Magda Butrym nawiązała współpracę z Vestiaire Collective, aby oferować archiwalne projekty w obniżonych cenach. Obraz przedstawia kampanię Butrym z modelką w białej sukience ozdobionej charakterystycznymi elementami projektantki - różami.

Magda Butrym, luksusowa polska marka, połączyła siły z Vestiaire Collective, aby po raz pierwszy wprowadzić swoje archiwalne projekty w formacie z drugiej ręki. Wybrane przedmioty z poprzednich kolekcji projektantki będą dostępne do wyłącznego zakupu, co stanowi inicjatywę podkreślającą rosnący trend zrównoważonej mody luksusowej i wpisuje się w globalny ruch w kierunku mody z drugiej ręki.

Wyjątkowa sprzedaż archiwalnych projektów Magdy Butrym

Vestiaire Collective ujawniło ekskluzywną ofertę archiwalnych elementów Magdy Butrym na swojej platformie. To inauguracyjne partnerstwo marki Magda Butrym w domenie mody z drugiej ręki – usługa podkreśla, że jest to pierwsza współpraca między polską projektantką z drugiej ręki a Vestiaire. Dzięki tej kampanii międzynarodowa społeczność miłośników mody uzyska dostęp do pożądanych projektów z poprzednich lat, które ucieleśniają ponadczasową, ultraromantyczną estetykę marki.

Archiwalna kolekcja będzie zawierać elementy charakterystyczne dla stylu Magdy Butrym : ozdoby w formie trójwymiarowych róż (rozpoznawalny znak rozpoznawczy marki), skórzane detale i wysokiej jakości tkaniny (takie jak jedwabne drapowane topy), obok odważnych kurtek z wyraźnymi liniami ramion i efektownych okryć wierzchnich, takich jak skórzane płaszcze. Wszystkie te projekty doświadczą drugiego życia w gospodarce o obiegu zamkniętym, podkreślając nacisk na luksusową modę z drugiej ręki i odpowiedzialną konsumpcję.

Magda Butrym – polska marka o zasięgu międzynarodowym

Marka Magda Butrym została założona w 2014 roku w Warszawie, zyskując globalne uznanie w ciągu dekady. Polska projektantka szybko przebiła się na rynki międzynarodowe – jej kreacje trafiły do prestiżowych butików na całym świecie i są noszone przez znane gwiazdy, w tym Kim Kardashian, Jennifer Lawrence i Beyoncé. Dynamiczny rozwój marki i światowe uznanie zostały niedawno podkreślone przez głośną współpracę z siecią H&M – po raz pierwszy w historii tej szwedzkiej firmy kolekcja zostanie zaprojektowana przez polską twórczynię.

Odkryj projekty i ceny kolekcji Magda Butrym x H&M tutaj

Emblematycznym motywem domu mody Magdy Butrym jest czerwona róża, symbolizująca romantyzm i kobiecą siłę. Projektantka jest ceniona za umiejętność łączenia romantycznych elementów ze współczesnym stylem – jej sukienki, bluzki i dodatki wyróżniają się eleganckim wzornictwem i starannym wykonaniem, co ugruntowało pozycję marki jako symbolu luksusowej polskiej mody na arenie międzynarodowej.

Vestiaire Collective – lider w dziedzinie luksusowej mody z drugiej ręki

Vestiaire Collective jest wiodącą platformą odsprzedaży skupiającą się na luksusowej modzie z drugiej ręki . Założona w 2009 roku we Francji, była pierwszą internetową komisją w Europie poświęconą odsprzedaży odzieży i akcesoriów projektantów. W ciągu ostatniej dekady rozwinęła się w światowego lidera na rynku wtórnym, zmieniając nawyki zakupowe konsumentów i opowiadając się za odpowiedzialną, cyrkularną modą. Platforma obsługuje miliony użytkowników na całym świecie – od entuzjastów stylu vintage i kolekcjonerów unikalnych elementów po stylistów i gwiazdy – wszyscy poszukujący archiwalnych skarbów najlepszych marek w bardziej przystępnych cenach. Sukces Vestiaire Collective doprowadził do współpracy z cenionymi domami mody . Niedawno luksusowe marki, takie jak Alexander McQueen i Mulberry, dołączyły do inicjatywy Vestiaire „Brand Approved”, oficjalnie włączając sprzedaż odzieży używanej do swojej oferty. W 2021 roku francuski koncern Kering (właściciel takich marek jak Gucci i Balenciaga) zainwestował w Vestiaire, nabywając 5% udziałów w spółce.



Źródło

No votes yet.
Please wait...

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *