Magda Butrym x Vestiaire Collective. Archiwalne projekty za ułamek ceny

Magda Butrym nawiązała współpracę z Vestiaire Collective, aby oferować archiwalne projekty w obniżonych cenach. Obraz przedstawia kampanię Butrym z modelką w białej sukience ozdobionej charakterystycznymi elementami projektantki - różami.

Magda Butrym, luksusowa polska marka, połączyła siły z Vestiaire Collective, aby po raz pierwszy wprowadzić swoje archiwalne projekty w formacie z drugiej ręki. Wybrane przedmioty z poprzednich kolekcji projektantki będą dostępne do wyłącznego zakupu, co stanowi inicjatywę podkreślającą rosnący trend zrównoważonej mody luksusowej i wpisuje się w globalny ruch w kierunku mody z drugiej ręki.

Wyjątkowa sprzedaż archiwalnych projektów Magdy Butrym

Vestiaire Collective ujawniło ekskluzywną ofertę archiwalnych elementów Magdy Butrym na swojej platformie. To inauguracyjne partnerstwo marki Magda Butrym w domenie mody z drugiej ręki – usługa podkreśla, że jest to pierwsza współpraca między polską projektantką z drugiej ręki a Vestiaire. Dzięki tej kampanii międzynarodowa społeczność miłośników mody uzyska dostęp do pożądanych projektów z poprzednich lat, które ucieleśniają ponadczasową, ultraromantyczną estetykę marki.

Archiwalna kolekcja będzie zawierać elementy charakterystyczne dla stylu Magdy Butrym : ozdoby w formie trójwymiarowych róż (rozpoznawalny znak rozpoznawczy marki), skórzane detale i wysokiej jakości tkaniny (takie jak jedwabne drapowane topy), obok odważnych kurtek z wyraźnymi liniami ramion i efektownych okryć wierzchnich, takich jak skórzane płaszcze. Wszystkie te projekty doświadczą drugiego życia w gospodarce o obiegu zamkniętym, podkreślając nacisk na luksusową modę z drugiej ręki i odpowiedzialną konsumpcję.

Magda Butrym – polska marka o zasięgu międzynarodowym

Marka Magda Butrym została założona w 2014 roku w Warszawie, zyskując globalne uznanie w ciągu dekady. Polska projektantka szybko przebiła się na rynki międzynarodowe – jej kreacje trafiły do prestiżowych butików na całym świecie i są noszone przez znane gwiazdy, w tym Kim Kardashian, Jennifer Lawrence i Beyoncé. Dynamiczny rozwój marki i światowe uznanie zostały niedawno podkreślone przez głośną współpracę z siecią H&M – po raz pierwszy w historii tej szwedzkiej firmy kolekcja zostanie zaprojektowana przez polską twórczynię.

Odkryj projekty i ceny kolekcji Magda Butrym x H&M tutaj

Emblematycznym motywem domu mody Magdy Butrym jest czerwona róża, symbolizująca romantyzm i kobiecą siłę. Projektantka jest ceniona za umiejętność łączenia romantycznych elementów ze współczesnym stylem – jej sukienki, bluzki i dodatki wyróżniają się eleganckim wzornictwem i starannym wykonaniem, co ugruntowało pozycję marki jako symbolu luksusowej polskiej mody na arenie międzynarodowej.

Vestiaire Collective – lider w dziedzinie luksusowej mody z drugiej ręki

Vestiaire Collective jest wiodącą platformą odsprzedaży skupiającą się na luksusowej modzie z drugiej ręki . Założona w 2009 roku we Francji, była pierwszą internetową komisją w Europie poświęconą odsprzedaży odzieży i akcesoriów projektantów. W ciągu ostatniej dekady rozwinęła się w światowego lidera na rynku wtórnym, zmieniając nawyki zakupowe konsumentów i opowiadając się za odpowiedzialną, cyrkularną modą. Platforma obsługuje miliony użytkowników na całym świecie – od entuzjastów stylu vintage i kolekcjonerów unikalnych elementów po stylistów i gwiazdy – wszyscy poszukujący archiwalnych skarbów najlepszych marek w bardziej przystępnych cenach. Sukces Vestiaire Collective doprowadził do współpracy z cenionymi domami mody . Niedawno luksusowe marki, takie jak Alexander McQueen i Mulberry, dołączyły do inicjatywy Vestiaire „Brand Approved”, oficjalnie włączając sprzedaż odzieży używanej do swojej oferty. W 2021 roku francuski koncern Kering (właściciel takich marek jak Gucci i Balenciaga) zainwestował w Vestiaire, nabywając 5% udziałów w spółce.



Źródło

No votes yet.
Please wait...

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *