Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the gd-rating-system domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/gibnews/htdocs/gibnews.pl/wp-includes/functions.php on line 6121
Sieć perfumerii Douglas ma za sobą udany kwartał - Gospodarka i Biznes News

Sieć perfumerii Douglas ma za sobą udany kwartał

Sieć perfumerii Douglas ma za sobą udany kwartał - INFBusiness

Dla popularnej nad Wisłą niemieckiej sieci perfumerii trzeci kwartał roku obrotowego okazał się lepszy niż oczekiwano. Przy okazji publikacji wyników opinię publiczną poinformowano nie tylko o sposobie ich wypracowania, ale również planach dotyczących dalszego rozwoju spółki. Przyjrzeliśmy się szczegółom.

Przeczytaj również: Eksperci wygrywają z gwiazdami. Badanie EY pokazuje nowy trend w influencer marketingu

Niemiecka sieć perfumerii zaprezentowała wyniki. Jak Douglas poradził sobie w III kwartale roku finansowego?

14 sierpnia Douglas opublikował raport finansowy za III kwartał roku finansowego. Okazało się, że w okresie od początku kwietnia do końca czerwca skorygowany zysk spółki przed potrąceniem odsetek, podatków amortyzacji i umorzeń wzrósł 5,6 proc. (rdr) do 162,9 mln EUR. – Nasz wynik wyraźnie potwierdza, że strategiczna decyzja skupiająca działania firmy na sprzedaży kosmetyków premium silnie rezonuje z potrzebami klientów – podsumował dyrektor generalny, Sander van der Laan.

W omawianym kwartale Douglas odnotował również sprzedaż o 7,3 proc. wyższą od tej wypracowanej w analogicznych miesiącach ubiegłego roku. Przychody sieci wyniosły 977,1 mln EUR. Jak podaje retaildetail.eu, dzięki osiągnięciom z ostatniego kwartału spółka zdecydowała o podniesieniu szacunków dotyczących sprzedaży netto do około 8,5 proc. Trzeba jednak podkreślić, że w omawianym kwartale strata netto spółki Douglas wzrosła ponad dwukrotnie do 71,6 mln EUR. Eksperci powodów tego wyniku upatrują w kwietniowej decyzji władz brandu o wykorzystaniu funduszy pozyskanych dzięki pierwszej ofercie publicznej do redukcji zadłużenia.

Douglas wyniki finansowe
fot. mat prasowe douglas.com

Przeczytaj również: Najnowsze oferty pracy w branży mody. Sprawdź, kto obecnie rekrutuje

Zdjęcie główne: mat. prasowy

Źródło

No votes yet.
Please wait...

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *