Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the gd-rating-system domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/gibnews/htdocs/gibnews.pl/wp-includes/functions.php on line 6121
Ukraińska drogeria ISEI zadebiutowała w Warszwie. Co oferuje? - Gospodarka i Biznes News

Ukraińska drogeria ISEI zadebiutowała w Warszwie. Co oferuje?

Drogeria ISEI zadebiutowała w Polsce. Na zdjęciu kosmetyki rozłożone na stoliku.

ISEI to ukraińska sieć drogerii, która zamierza podbić polski rynek. PIerwszy salon otwarto właśnie w warszawskiej Galerii Targówek. Czy Rossmann i Hebe mogą czuć się zagrożone?

Drogeria ISEI – Warszawa. Lokalizacja, oferta

Ukraińska sieć drogeryjna ISEI rozpoczęła swoją działalność w Polsce, otwierając swój pierwszy sklep stacjonarny w warszawskiej Galerii Targówek. Lokal o powierzchni 70 m² stanowi uzupełnienie dotychczasowej oferty sprzedaży online. 

Oferta ISEI obejmuje szeroką gamę kosmetyków do pielęgnacji twarzy, ciała i włosów, od producentów z Polski, Niemiec, Włoch, Korei Południowej oraz Ukrainy. Wśród popularnych marek znajdziemy tam między innymi The Ordinary, Dr.Jart+, Missha, Beauty of Joeson czy COSRX. 

Przeczytaj również: Najpiękniejsze zapachy na święta 2024. Co wybrać?

ISEI chce podbić polski rynek drogeryjny

Sieć ISEI jest już dobrze ugruntowana na rynku ukraińskim, posiadając ponad 100 sklepów, w tym 21 w Kijowie. Teraz marka zapowiada dynamiczny rozwój, planując ekspansję zarówno na polskim, jak i na innych europejskich rynkach.

Rozwój sieci ISEI w Polsce jest nadzorowany przez spółkę ISEI International, zarejestrowaną w marcu 2024 roku. Prezesem zarządu spółki jest Tetiana Danylchenko, a jej założycielką i beneficjentką rzeczywistą jest Anush Tovmasyan.

Polska stała się pierwszym krajem, w którym rozpoczęliśmy fizyczną ekspansję międzynarodową. (…) Zamierzamy utworzyć sieć kilku sklepów do końca 2025 r., kładąc podwaliny pod model franczyzowy i przyszłe skalowanie w całej Europie

– powiedziała założycielka firmy, Anush Tovmasyan. 

Tovmasyan, będąca również współzałożycielką grupy Imperia Holding specjalizującej się w sektorze FMCG, odegrała kluczową rolę w rozwoju marki ISEI. Dzięki jej wizji, sieć ta stała się jednym z liderów rynku kosmetycznego na Ukrainie i obecnie rozpoczyna swoją ekspansję na rynki europejskie.

Drogeria Kontigo znika z rynku

Podczas gdy ukraińska sieć zapowiada ekspansję na polskim rynku, inny konkurent Rossmana właśnie ogłosił swoje zamknięcie. Chodzi o drogerie Kontigo, które działały nad Wisłą przed ostatnie 10 lat.

Sieć Kontigo charakteryzowała się nie tylko szerokim asortymentem kosmetyków, w tym autorskimi liniami do makijażu, ale także innowacyjnym designem swoich salonów. Starannie zaprojektowane wnętrza z kolorowymi akcentami i przestronnymi stanowiskami do makijażu tworzyły wyjątkową atmosferę zakupową.

Już w 2020 roku sieć Kontigo zaczęła doświadczać poważnych trudności finansowych, spowodowanych m.in. odejściem kluczowych pracowników oraz negatywnym wpływem pandemii COVID-19, która zmusiła większość sklepów sieci do zamknięcia. Mimo podjętych działań, takich jak rozwój franczyzy i wysp kosmetycznych, firma nie była w stanie osiągnąć rentowności. Straty w latach 2020 i 2021 wyniosły odpowiednio 50 i 34 miliony złotych.

Wszystkie salony sieci zostały już zamknięte. Sprzedaż w sklepie internetowym Kontigo potrwa do 15 grudnia 2024.

Przeczytaj również: Problemy popularnej sieci odzieżowej. Ponad 500 salonów do zamknięcia

Źródło

No votes yet.
Please wait...

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *