W Chinach bije rekordy popularności. Teraz planuje podbić Europę – Fashion Biznes

Urban Revivo kampania

Już wkrótce na europejskich ulicach pojawi się nowa marka odzieżowa, która może namieszać w modowym świecie. Urban Revivo, chiński potentat, który w swoim kraju pokonał już takich gigantów jak Zara i H&M, chce teraz powtórzyć ten sukces na Starym Kontynencie.

Urban Revivo, chińska marka odzieżowa, na rodzimym rynku przebiła już szwedzki H&M czy hiszpańską Zarę pod względem popularności i liczby sklepów, informuje serwis Nikkei Asia. W Chinach marka posiada 420 sklepów, podczas gdy H&M – około trzystu, a Zara – niecałe sto. Teraz chiński detalista chciałby odtworzyć swój sukces w Europie.  

Pierwsze sklepy Urban Revivo mają pojawić się na Starym Kontynencie w 2025 roku. Początkowo marka planuje otworzyć ponad 20 salonów, a w kolejnych latach ich liczba ma rosnąć. Jeśli strategia się powiedzie, firma planuje również uruchomić sprzedaż internetową.

Przeczytaj również: Znana marka sportowa przechodzi w ręce nowego właściciela. Przyszłość tysięcy pracowników pod znakiem zapytania

Urban Revivo w Europie. Czy osiągnie sukces?

Biorąc pod uwagę kraj pochodzenia, sprzedawcy może być trudno wkupić się w gusta Europejczyków. Chińskie marki nie cieszą się tu bowiem najlepszą opinią. Sprzedawca ma jednak na to swój plan. Do swoich salonów chce przyciągnąć nie tylko szeroką ofertą, ale i „instagramowym” wystrojem. Wyszukanemu designowi towarzyszyć mają nowoczesne technologie, które  personalizują i usprawniają proces zakupowy. Na rodzimym rynku strategia Fashion Management Club, właściciela marki, przyniosła oczekiwany sukces. Sklepy chińskiej sieci można spotkać w najbardziej prestiżowych dzielnicach Szanghaju, Pekinu i innych chińskich metropolii. Co istotne, 70 proc. zakupów odbywa się drogą stacjonarną, poinformował serwis Nikkei Asia. 

Inspiracją do stworzenia sieci była dla jego twórcy Zara. Leo Li, założyciel Urban Revivo, był pod tak dużym wrażeniem hiszpańskiej sieci, iż zapragnął nawiązać z Inditexem współpracę na zasadzie franczyzy. Odmowa skłoniła go do stworzenia własnego imperium odzieżowego. Swój biznes rozpoczął w 2006 roku.  

Przeczytaj również: Konkurent Rossmana już wkrótce otworzy pierwszy sklep w Warszawie. Znamy adres!

Źródło

No votes yet.
Please wait...

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *