Egzotyczna sieć wchodzi do Polski. Pepco i Action mają konkurenta

Wywodząca się z Malezji sieć handlowa MR.DIY oficjalnie ogłosiła wejście do Polski. Już w przyszłym miesiącu pierwsze sklepy pod tym szyldem pojawią się w czterech miastach naszego kraju.

Sklep marki MR.DIY w Indonezji.
Sklep marki MR.DIY w Indonezji. | Foto: Riyadh.ul / Shutterstock

Egzotyczna azjatycka sieć ma dziś ma ponad 4 tys. sklepów na świecie. Działała do tej pory w 12 krajach, w tym m.in. w Tajlandii, Brunei, Indonezji, Singapurze, Filipinach, Wietnamie, Turcji i Hiszpanii.

Onet Rano Finansowo: Jak możemy zaoszczędzić dzięki programowi „Czyste powietrze”?

Polska będzie trzynastym krajem i trzecim w Europie rynkiem, gdzie sklepy pod tym szyldem się pojawią.

Jak pisze „Rzeczpospolita”, MR.DIY zamierza konkurować nie tylko ze sklepami, które kojarzą się z kategorią dom i ogród, czyli Castoramą czy Leroy Merlin. „Malezyjska sieć chce konkurować również z ogromną liczbą dyskontów przemysłowych jak Pepco, Action, Woolworth czy Dealz” — czytamy w dzienniku.

Do końca pierwszego kwartału 2025 roku MR.DIY zamierza otworzyć w Polsce łącznie 10 sklepów. Na pierwszy ogień pójdą cztery placówki, które powstaną jeszcze w tym roku.

W listopadzie i grudniu działalność rozpoczną sklepy w Zabrzu, Krakowie, Piotrkowie Trybunalskim i Bielsku-Białej.

Dziękujemy, że przeczytałaś/eś nasz artykuł do końca. Bądź na bieżąco! Obserwuj nas w Wiadomościach Google.

Źródło

No votes yet.
Please wait...

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *