Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the gd-rating-system domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/gibnews/htdocs/gibnews.pl/wp-includes/functions.php on line 6121
Risk Made in Warsaw pod lupą UOKiK. Zniżka jako rekompensata - Gospodarka i Biznes News

Risk Made in Warsaw pod lupą UOKiK. Zniżka jako rekompensata

Risk Made in Warsaw UOKiK. Kampania marki przedstawiająca dwie przytulone modelki - blondynkę i brunetkę. Kobieta z krótkimi włosami ubrana w sukienkę w kwiaty obejmuje drugą modelkę, trzymając w dłoni różowego kwiatka.

Marka odzieżowa Risk Made in Warsaw znalazła się w centrum zainteresowania Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów (UOKiK). W związku z prowadzonym postępowaniem, firma zdecydowała się na wypłatę rekompensat dla części swoich klientów. O co dokładnie chodzi i kogo dotyczy ta sytuacja?

Zarzuty UOKiK wobec Risk Made in Warsaw

Postępowanie prowadzone przez Prezesa UOKiK dotyczyło potencjalnego naruszenia obowiązków informacyjnych wobec konsumentów dokonujących zakupów online w sklepie Risk Made in Warsaw. Konkretnie, chodzi o brak informacji o numerze telefonu kontaktowego do firmy, który powinien być udostępniony klientom najpóźniej w momencie wyrażenia woli zawarcia umowy na odległość. Zgodnie z prawem, konsumenci powinni mieć łatwy i szybki dostęp do kontaktu z przedsiębiorcą, a numer telefonu jest jednym z podstawowych kanałów komunikacji.

Przeczytaj również: Zofia Chylak wygrała z CCC. Chodzi o naruszenie praw autorskich

Rekompensaty dla klientów – kto może je otrzymać?

W ramach rekompensaty, Risk Made in Warsaw zaoferuje swoim klientom środki w wysokości 30 złotych do wykorzystania na zakupy w ich sklepie internetowym. Kto może skorzystać z tej oferty? Rekompensata przysługuje klientom, którzy spełniają jeden z poniższych warunków:

  • Posiadali konto w sklepie lub dokonywali w nim zakupów przed 1 stycznia 2023 roku i kontynuowali zakupy po tej dacie.
  • Zarejestrowali się w sklepie lub dokonali zakupu między 1 stycznia 2023 roku a 9 lipca 2023 roku.
  • Złożyli reklamację po 1 stycznia 2023 roku w związku z brakiem informacji o numerze telefonu kontaktowego.
  • Złożą reklamację w tej sprawie w ciągu 30 dni od daty ogłoszenia komunikatu, czyli do 21 lutego 2025 roku.

Środki zostaną przyznane w formie unikalnego kodu, który będzie można wykorzystać na zakupy w sklepie internetowym www.riskmadeinwarsaw.com w ciągu 12 miesięcy od jego otrzymania. Kod będzie można wykorzystać jednorazowo lub w kilku transakcjach, aż do wyczerpania kwoty 30 zł. Klienci otrzymają kody na adresy e-mail podane podczas rejestracji, zakupów lub składania reklamacji.

Przeczytaj również: Na które polskie marki warto polować na Vinted?

Źródło

No votes yet.
Please wait...

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *