ING Bank Śląski od 16:00 do 21:00 zmagał się z awarią systemów – podano w komunikacie. Klienci w mediach społecznościowych informowali wcześniej o problemach z działaniem bankowości i płatnościami.
Zgłoszenia o awarii dostaliśmy od czytelników Kontakt24. Według internautów, nie działała strona logowania do konta użytkownika.
Z informacji dostępnych na stronie serwisu Downdetector, który gromadzi informacje o utrudnieniach, wynikało, że problemy w ING rozpoczęły się w piątek około godziny 16.00. To wtedy zaczęła rosnąć liczba zgłoszeń.
Na swojej stronie bank poinformował klientów, że od 16:00 do 21:00 zmagał się z awarią systemów.
„Wszystkie funkcje powinny już działać prawidłowo” – podkreślił ING.
Dodał, że „występowały trudności z płaceniem kartami i BLIKIEM”, „nie można było też zalogować się do ING Business” i „można było skorzystać jedynie z podstawowych funkcji Mojego ING”.
„Niektóre transakcje kartowe mogą być jeszcze niewidoczne w Moim ING, reszta funkcji i płatności powinny już działać prawidłowo” – przekazał bank.