PKO BP. Awaria aplikacji IKO

Stopy procentowe. Polityka Narodowego Banku Polskiego

Stopy procentowe. Polityka Narodowego Banku PolskiegoTVN24

"Przywróciliśmy działanie IKO. Aplikacja jest już dostępna dla klientów" – napisał we wtorek wieczorem w mediach społecznościowych PKO BP. Wcześniej bank informował o "utrudnieniach w logowaniu do aplikacji".

„Występują utrudnienia w logowaniu do aplikacji IKO. Serwis transakcyjny iPKO i karty płatnicze działają bez problemów. Pracujemy nad jak najszybszą dostępnością aplikacji. Przepraszamy” – napisano w poście banku zamieszczonym na Facebooku około 12.00.

W aktualizacji wpisu dokonanej kilka godzin później przekazano, że aplikacja już „działa bez zakłóceń”.

Rozwiń

Czytaj także: Największy bank w Polsce ostrzega. „Możesz stracić pieniądze i kontrolę nad kontem”

Problematyczna aplikacja

Wtorek był drugim dniem z rzędu, kiedy informowano o problemach z aplikacją IKO. Podobna sytuacja miała miejsce także w poniedziałek.

Rozwiń PKO BP. Awaria aplikacji IKO - INFBusiness PKO BP. Awaria aplikacji IKO - INFBusiness

Źródło

No votes yet.
Please wait...

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *