
PKO BP, ING Bank Śląski i Bank Pocztowy ogłosiły zaplanowane przerwy techniczne w ciągu najbliższych kilku dni. W związku z tym użytkownicy mogą napotkać problemy z aplikacją mobilną i transakcjami online.
PKO BP
„W piątek 9 maja 2025 roku w godzinach 21:30 – 23:30 w serwisie iPKO i aplikacji IKO nie będą dostępne następujące produkty ubezpieczeniowe: Moje Podróże24, PKO Dom, PKO Moto, Moje Życie24, PKO Życie i PKO Ubezpieczenie dziecka” – podał bank.
Ponadto zauważono, że „zakup nowego ubezpieczenia lub przegląd istniejących produktów nie będzie możliwy”. „Jeśli to możliwe, proszę ukończyć wszelkie zaplanowane procedury wcześniej” – nalegali.
W kolejnym komunikacie bank wskazał, że w nocy z soboty na niedzielę prace konserwacyjne obejmą także serwis iPKO i aplikację IKO.
„Potrzebujemy czasu na konserwację 10 i 11 maja. Dlatego od 10 maja 2025 r. od godz. 21:00 do 11 maja do godz. 5:00 składanie wniosków i dyspozycji za pośrednictwem IKO i iPKO będzie niedostępne” – czytamy w powiadomieniu. Podkreślono, że „wszystkie pozostałe usługi będą działać bez zakłóceń”.
ING Bank Śląski
ING Bank Śląski poinformował, że w nocy z 10 na 11 maja, w godzinach 23:00–05:00, przeprowadzone zostaną prace konserwacyjne. W tym czasie niektóre strony internetowe banku będą niedostępne.
Bankowość internetowa również będzie miała wpływ na konserwację, przez co niektóre funkcje będą tymczasowo niedostępne. W szczególności nie będziesz mógł:
- zamawiaj produkty i usługi w Moje ING,
- sprawdź pewne szczegóły dotyczące swoich kont, pożyczek i inwestycji,
- otrzymuj powiadomienia o bezpieczeństwie.
„Jeśli to możliwe, skorzystaj z tych usług w innym czasie. Dostęp do konta i kart, a także dokonywanie płatności i przelewów będzie nadal działać normalnie. Przepraszamy za wszelkie niedogodności” – przekazał bank w oświadczeniu.
W sobotę 10 maja w godzinach 8:00 – 20:00 niedostępny będzie również moduł Makler w Moje ING.
Bank Pocztowy
Bank Pocztowy również zaplanował konserwację serwisu.
„W dniu 11 maja 2025 r. w godzinach 03:00–07:00, ze względu na prace administracyjne dostawcy, może nastąpić 10-minutowa przerwa w dostępie do usługi 3D Secure, w trakcie której nie będzie możliwe dokonywanie transakcji kartami online za pośrednictwem usługi 3DSecure” – poinformował Bank Pocztowy.