Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the gd-rating-system domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/gibnews/htdocs/gibnews.pl/wp-includes/functions.php on line 6121
Reserved - wycofanie kolczyków i odzieży ze sklepów - Gospodarka i Biznes News

Reserved – wycofanie kolczyków i odzieży ze sklepów

Luka płacowa wciąż jest

Luka płacowa wciąż jestTVN24/ Gazeta Wyborcza

Reserved – znana polska sieć odzieżowa – wycofała kilka produktów ze swoich sklepów. "W związku z niespełnieniem standardów jakości" – czytamy w komunikacie zamieszczonym na stronie spółki.

„W związku z niespełnieniem standardów jakości Reserved, uprzejmie informujemy, że marka podjęła decyzję o wycofaniu poniższych produktów ze sprzedaży” – informuje sieć sklepów w komunikacie zamieszczonym na swojej stronie internetowej.

Dalej wskazano, że osoby posiadające produkty o numerach index 6929S-MLC, 644BF-59X, 855AH-02X, 704AG-04X, 700AG-04X proszone są o zaprzestanie korzystania z tych produktów i postępowanie zgodne z poniższą procedurą zwrotu.

Reserved - wycofanie kolczyków i odzieży ze sklepów - INFBusinessProdukty z oznaczeniami 6929S-MLC oraz 644BF-59X.Reserved

„Za wszelkie niedogodności wynikające z zaistniałej sytuacji serdecznie przepraszamy” – napisała sieć w komunikacie.

Reserved - wycofanie kolczyków i odzieży ze sklepów - INFBusinessOdzież wycofana z Reserved. Produkty oznaczone numerami seryjnymi: 855AH-02X, 704AG-04X oraz 700AG-04X.Reserved

Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów (UOKiK) poinformował w komunikacie zamieszczonym na swojej stronie, że powodem wycofania odzieży są wiszące sznurki „które mogą być zagrażające bezpieczeństwu dziecka podczas zabawy, np. wskutek zaplątania lub pociągnięcia”.

Jak zwrócić kupiony produkt?

Przy okazji komunikatu sieć opublikowała także informacje o tym, jak przebiega procedura zwrotu.

Produkty zakupione w sklepach stacjonarnych

• Zwrot w dowolnym salonie stacjonarnym Reserved. Klienci, którzy nie posiadają dowodu zakupu, zostaną poproszeni przez personel o wypełnienie odpowiedniego formularza.

Produkty zakupione w sklepie internetowym

• Zwrot możliwy po zalogowaniu do konta klienta. Sieć prosi o wybranie polecenia „zwrot” lub „reklamacja” i postępowanie zgodnie z instrukcjami otrzymanymi mailowo.

• Zwrot w dowolnym salonie stacjonarnym Reserved

„W przypadku jakichkolwiek pytań, prosimy o kontakt pod numerem telefonu 58 353 63 63 (koszt według cennika operatora”) – podała sieć.

Reserved - wycofanie kolczyków i odzieży ze sklepów - INFBusiness Reserved - wycofanie kolczyków i odzieży ze sklepów - INFBusiness

Źródło

No votes yet.
Please wait...

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *