Lidl Polska od kilku lat konsekwentnie realizuje strategię zrównoważonego rozwoju, angażując się w inicjatywy na rzecz odpowiedzialnych praktyk biznesowych, ochrony środowiska i odpowiedzialności społecznej.

Sieć utrzymuje współpracę z UN Global Compact Network Poland w 2025 r., będąc członkiem rady programowej i partnerem w inicjatywach takich jak Climate Positive, Business & Human Rights i Governance Compass. Do tej pory współpraca zrealizowała projekty, w tym: kampanię „WARTA warta sprzątania”, konferencję Ring the Bell for Gender Equality oraz nagrody Lidl Fair Pay.
Lidl Polska jest zaangażowany w UN Global Compact Network Poland od 2021 roku. W ramach
Dzięki członkostwu w organizacji firma aktywnie przyczynia się do działań na rzecz zrównoważonego rozwoju i osiągania Celów Zrównoważonego Rozwoju (SDGs).
– Odpowiedzialny biznes to przyszłość handlu. Cieszymy się, że Lidl przyłączył się do trzech inicjatyw UN Global Compact Network Poland – Climate Positive, Business and Human Rights oraz Governance Compass, wzmacniając tym samym swoją strategię ESG w kluczowych obszarach, takich jak prawa człowieka, normy pracy, ochrona środowiska i zwalczanie korupcji. Współpraca na rzecz zrównoważonego rozwoju stanowi kamień węgielny tworzenia odpornego biznesu – stwierdza Kamil Wyszkowski, Country Representative, Executive Director UN GCNP.
Źródło