Dzisiejsi klienci hoteli szukają czegoś więcej niż tylko miejsca do odpoczynku — pragną niezwykłych doświadczeń, wykwintnego designu, miejsc do relaksu i zachwycających usług. Ten artykuł zawiera treści wraz z listą produktów opracowanych przez 4 People Agency do użytku promocyjnego.

Lokalizacja blisko natury, dostęp do ośrodków odnowy biologicznej, strefy dla dzieci, kuchnia oparta na świeżych składnikach i nowoczesne rozwiązania, które zwiększają komfort i prywatność, stają się coraz bardziej niezbędne. „Hotele, które łączą luksus z autentycznym doświadczeniem, sprzyjają lojalności gości. Doskonałym przykładem takiego podejścia jest Wave Międzyzdroje Resort&SPA nad morzem — obiekt, który zapewnia wyjątkową jakość, nowoczesną architekturę, szereg dodatkowych usług i wyjątkową atmosferę, której oczekuje dzisiejszy wymagający podróżnik” — mówi Katarzyna Zawadzka, dyrektor ds. sprzedaży i marketingu w Wave Międzyzdroje Resort&SPA.

Bachleda Hotel Kasprowy to wyjątkowy cel podróży u podnóża Tatr, położony tuż obok wyciągu widokowego i kąpielisk geotermalnych. Zachwyca wspaniałymi widokami górskimi i wnętrzami inspirowanymi podhalańską tradycją. Restauracja Grand Kasprowy oferuje dania pieczone w piecu opalanym drewnem, steki i specjały regionalne. Spa & Wellness zapewnia przestrzeń do relaksu i aktywności z widokiem na Tatry, oferując sauny, rytuały i zewnętrzne jacuzzi. Dla dzieci przygotowano sześć sal zabaw zaprojektowanych z myślą o rozwoju i kreatywnej zabawie.
Źródło