Treści i listy produktów opracowane przez agencję 4 People Agency na potrzeby inicjatyw marketingowych.

„Kilka lat temu, gdy sztuczna inteligencja za pomocą modeli językowych dopiero zaczynała zyskiwać popularność, trudno było przewidzieć szybki postęp tych postępów. Obecnie różnorodność modeli językowych i konkurencja w zakresie poprawy ich jakości stanowią zarówno wyzwanie, jak i znaczącą szansę dla rozwoju produktów w marketingu internetowym, szczególnie w e-commerce” — mówi Maciej Chmurkowski z Senuto Enterprise.
„Dzięki temu rozwojowi jesteśmy w stanie wygenerować tysiące treści, takich jak opisy produktów, w ciągu zaledwie kilku godzin. Podobnie, modele językowe ułatwiają szybkie tworzenie wnikliwych wpisów na blogu, które wspierają taktyki e-commerce. Jeszcze niedawno treści tworzone przez modele językowe wydawały się dość sztuczne i sztywne. Teraz, dzięki technikom humanizacji treści i włączaniu zewnętrznych źródeł wiedzy, możemy tworzyć teksty, z których byłby dumny doświadczony copywriter. Jesteśmy podekscytowani, że możemy być częścią tej ewolucji, ponieważ wykorzystując bazę danych Senuto i współpracując z modelami językowymi i rozumowania, my w Senuto Enterprise opracowujemy narzędzia, które nie tylko automatyzują zadania ekspertów SEO, ale także usprawniają zarządzanie treścią w sklepach internetowych” — wyjaśnia specjalista.
Z przyjemnością prezentujemy publikację prezentującą najlepsze narzędzia e-commerce w Polsce.
Przedstawione firmy są wymienione w kolejności alfabetycznej.

Apilo to platforma preferowana przez sprzedawców do bezproblemowego zarządzania i automatyzacji handlu elektronicznego, zarówno lokalnie, jak i międzynarodowo. Zapewnia dostęp do ponad 550 integracji (rynki, sklepy, kurierzy, hurtownicy, księgowość, WMS) i licznych funkcji, które zwiększają wydajność – w tym Packaging Assistant (dostępny bezpłatnie w ramach każdej subskrypcji), zautomatyzowane zadania, AI, cenniki dla kanałów, Marketplace Manager i wiele innych. Oferuje wysoce konfigurowalną strukturę cenową przeznaczoną dla firm dowolnej wielkości i nie nakłada prowizji za obsługę sprzedaży, co sprawia, że
Źródło