Retail Media Network (RMN) to najnowocześniejsza i najwyższej klasy sieć reklamowa, która generuje nową wartość w krajobrazie e-commerce. Umożliwia sprzedawcom detalicznym stworzenie nowego strumienia przychodów i oferuje producentom i markom współczesne metody promocji, które zwiększają sprzedaż. Łącznie 130 sprzedawców detalicznych stało się już częścią inicjatywy, a kolejne sklepy chętnie nawiążą kontakt z siecią. Sprzedawcy detaliczni, którzy zarejestrują się do końca maja, skorzystają z preferencyjnych warunków współpracy.

Prognozy WARC wskazują, że sektor mediów detalicznych został wyceniony na 153,3 mld USD w 2024 r. Według OC&C oczekuje się, że do 2028 r. osiągnie on 30 mld EUR w Europie, co oznacza ponad dwukrotny wzrost w ciągu zaledwie czterech lat. Oczekuje się, że rynek amerykański, obecnie wart 51 mld USD, rozszerzy się o dodatkowe 85% w ciągu najbliższych czterech lat (źródło: EMARKETER), wkrótce przewyższając sektor reklamy telewizyjnej. Reklamodawcy chętnie inwestują w media detaliczne, ponieważ oferują one wyjątkowe możliwości promocyjne w krytycznym momencie decyzji zakupowych, bezpośrednio łącząc się z konsumentami w środowiskach e-commerce i zwiększając wskaźniki konwersji.
Źródło



![Finalizacja prac nad strategią Polskiego Funduszu Rozwoju zbliża się ku końcowi. Zostanie ona zaprezentowana jeszcze w bieżącym roku — oznajmia w wywiadzie dla Business Insider Polska wiceprezes Polskiego Funduszu Rozwoju do spraw inwestycji, Mikołaj Raczyński. Wyjawia również, które przedsiębiorstwa z portfolio funduszu posiadają charakter strategiczny, a które z nich mogą pojawić się na parkiecie giełdowym. Wiceprezes PFR prezentuje swój punkt widzenia na temat połączenia PZU i Banku Pekao, jak również debiutu na GPW bydgoskiej Pesy oraz spółki z sektora zbrojeniowego — WB Electronics. PFR planuje odświeżoną strategię. Wiceszef nakreśla przyszłość spółek pod jego nadzorem [ROZMOWA] - INFBusiness](https://gibnews.pl/wp-content/uploads/2025/10/774cadcff080da1ebefabf52ce855fd7-768x384.jpg)