Retail Media Network: 130 sklepów już dołączyło. Wyprzedź konkurencję

Retail Media Network (RMN) to najnowocześniejsza i najwyższej klasy sieć reklamowa, która generuje nową wartość w krajobrazie e-commerce. Umożliwia sprzedawcom detalicznym stworzenie nowego strumienia przychodów i oferuje producentom i markom współczesne metody promocji, które zwiększają sprzedaż. Łącznie 130 sprzedawców detalicznych stało się już częścią inicjatywy, a kolejne sklepy chętnie nawiążą kontakt z siecią. Sprzedawcy detaliczni, którzy zarejestrują się do końca maja, skorzystają z preferencyjnych warunków współpracy.

Sieć Mediów Detalicznych
Sieć Mediów Detalicznych | Zdjęcie: RASP

Prognozy WARC wskazują, że sektor mediów detalicznych został wyceniony na 153,3 mld USD w 2024 r. Według OC&C oczekuje się, że do 2028 r. osiągnie on 30 mld EUR w Europie, co oznacza ponad dwukrotny wzrost w ciągu zaledwie czterech lat. Oczekuje się, że rynek amerykański, obecnie wart 51 mld USD, rozszerzy się o dodatkowe 85% w ciągu najbliższych czterech lat (źródło: EMARKETER), wkrótce przewyższając sektor reklamy telewizyjnej. Reklamodawcy chętnie inwestują w media detaliczne, ponieważ oferują one wyjątkowe możliwości promocyjne w krytycznym momencie decyzji zakupowych, bezpośrednio łącząc się z konsumentami w środowiskach e-commerce i zwiększając wskaźniki konwersji.


Źródło

No votes yet.
Please wait...

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *