20 listopada w sieci McDonald’s ma się pojawić „Burger drwala”. Okazuje się jednak, że tym razem konkurencja wyprzedziła słynną sieć z USA. Na rynku można już dostać m.in. „Burger rywala” oraz „Burger rybaka”.
„Burger drwala” od od dawna sezonowy hit sieci McDonald’s. I w tym sezonie nie zabraknie go w restauracjach.
Wcześniej, już 7 listopada, zadebiutował natomiast „Burger rywala” sieci Max Premium Burgers, która bardzo szybko rozwija się na naszym rynku. Burger z tej szwedzkiej sieci oferuje połączenie piklowanych papryczek jalapeño i kremowego sosu aioli. „Rywala” można kupić w restauracjach Max już drugi sezon.
„Po sukcesie, jaki osiągnęliśmy w ubiegłym roku, postanowiliśmy ponownie podjąć wyzwanie w tym, co dla nas najważniejsze: smaku, jakości i zrównoważonym rozwoju. Nie boję się powiedzieć, że po raz kolejny zrobiliśmy to lepiej” – mówi Richard Bergfors, CEO sieci Max Burgers.
Nie tylko Max staje do rywalizacji z McDonald’sem. Obecnie na rynku jest też dostępny „Burger rybaka” sieci North Fish, który też nawiązuje do hitu sieci z USA, choć ma — jak sama nazwa wskazuje — bardziej rybny skład.
„Jest to burger z filetem z łupacza w chrupiącej panierce, serem cheddar, ogórkiem konserwowym, piklowaną czerwoną cebulką, sałatą rzymską i sosem musztardowo-miodowym” — czytamy na stronie North Fish.
Dziękujemy, że przeczytałaś/eś nasz artykuł do końca. Bądź na bieżąco! Obserwuj nas w Wiadomościach Google.
Źródło