Poczta Polska nawiązuję współprace z siecią FlixBus. W ponad 440 placówkach pocztowych można już kupić bilety na autobus.
Jak będzie działał system sprzedaży biletów? „Po podejściu do okienka oznaczonego logo FlixBusa klient określa cel podróży, datę oraz inne istotne dla niego szczegóły podróży (informacje dotyczące bagażu, liczby pasażerów, preferowanego miejsca itp.), które pracownik obsługi klienta wprowadza do systemu rezerwacji FlixBusa. Wyniki wyszukiwania przekazywane są klientowi wraz z ceną rezerwacji. Po wybraniu przejazdu dokonywana jest w systemie rezerwacja podróży. Płatności można dokonać gotówkowo lub bezgotówkowo — w zależności od preferencji klienta. Po opłaceniu rezerwacji jej potwierdzenie jest automatycznie wysyłane na adres e-mail klienta, na życzenie może też zostać wydrukowane” — przekazała firma FlixBus.
„Wprowadzenie do naszej oferty biletów popularnego przewoźnika to element realizacji ogłoszonego Planu Transformacji. Zakłada on przekształcenie Spółki w nowoczesną firmę kuriersko-detaliczno-cyfrową. Jednym z elementów tej zmiany jest zmodernizowanie sieci sprzedaży poprzez wprowadzenie atrakcyjnych dla Klienta usług” – mówi Sebastian Mikosz, prezes Poczty Polskiej.
„Współpraca z Pocztą Polską wynika z naszego przekonania, że mobilność powinna być dostępna dla każdego. Dzięki tej współpracy osoby, które wolą bezpośredni kontakt podczas zakupu, mogą w prosty sposób nabyć bilety w swojej lokalnej placówce pocztowej. Rozbudowana sieć placówek Poczty Polskiej, obejmująca wiele mniejszych miejscowości, umożliwia wygodny dostęp do naszych usług, co jest szczególnie istotne dla osób starszych lub tych, które nie korzystają z internetu” – mówi Michał Leman, dyrektor zarządzający FlixBusa w Europie Wschodniej.
Obecnie pasażerowie FlixBus mogą bezpośrednio dojechać z Polski do ponad 400 destynacji w Polsce i 22 krajach europejskich.
Dziękujemy, że przeczytałaś/eś nasz artykuł do końca. Bądź na bieżąco! Obserwuj nas w Wiadomościach Google.
Źródło