Montblanc otwiera salon stacjonarny w Warszawie. Sprawdź lokalizację

Montblanc / dwie osoby siedzą na sofie trzymajac w dłoniach torby należące do marki

Montblanc kontynuuje ekspansję nad Wisłą. Założony w 1906 roku niemiecki producent i dystrybutor dóbr luksusowych otworzył flagowy salon w Warszawie. Gdzie i w jakich godzinach zrobimy w nim zakupy? Sprawdziliśmy.

Sklep Montblanc – adres, godziny otwarcia

Flagowy sklep stacjonarny Montblanc uruchomiono przy Placu Trzech Krzyży 16 w Warszawie. W tym przypadku decydując się na wybór stylowej przestrzeni będącej niegdyś lokalizacją kawiarni Lajkonik. Przed laty skupiającej wybitne grono artystów, między innymi Antoniego Słonimskiego oraz Juliana Tuwima. Nowy salon niemieckiej marki zaprasza klientów od poniedziałku do piątku w godzinach 10:00-19:00 oraz w soboty od 10:00 do 16:00.

Przeczytaj również: Grupa H&M kontynuuje ekspansję. Nowe otwarcia COS, Arket, &Other Stories w Warszawie

Flagowy salon Montblanc – co w nim kupię ?

W salonie Montblanc klienci mogą znaleźć szeroki asortyment produktów z najwyższej półki. Należąca do grupy Richemont marka jest jednym z najpopularniejszych na świecie dystrybutorów luksusowych długopisów. Ponadto w swojej ofercie posiada wykonane z niebywałą starannością torby, drobniejsze wyroby skórzane, a także perfumy oraz zegarki. Ceny produktów dostępnych w warszawskim salonie wahają się od kilkudziesięciu złotych do nawet kilkunastu tysięcy złotych.

Przeczytaj również: Sklepy przyszłości. 5 marek, których butiki kształtują trendy w branży

Historia luksusowego producenta popularnych toreb

Historia niemieckiej marki sięga 1906 roku, kiedy to Alfred Nehemias i August Eberstein pod jej szyldem wyprodukowali i sprzedali pierwsze wieczne pióro. Już po kilku miesiącach od debiutu, widząc ogromny potencjał do rozwoju, firmę przejęli Wilhelm Dziambor, Christian Lausen, a następnie Claus Johannes Voss. Jej obecnie stosowana nazwa używana jest od 1934 roku, wcześniej marka zarejestrowana była jako Simplo Filler Pen.

Po kilkudziesięciu latach na rynku Montblanc zainteresował spółkę Alfred Dunhill, która kupiła ją, by szybko zdecydować się na wycofanie z jej oferty tańszych produktów. Koncentrując się wyłącznie na rozszerzaniu gamy towarów luksusowych. I choć dla wielu klientów marka wciąż kojarzy się wyłącznie z piórami, zajmuje się ona również sprzedażą wyrobów skórzanych, perfum, biżuterii i zegarków. Od 1993 roku do chwili obecnej Montblanc należy do szwajcarskiej grupy Richemont. Tym samym będąc spółka siostrzaną między innymi takich marek, jak Cartier , Van Cleef & Arpels , Chloé i Baume et Mercier.

Zdjęcie główne: mat. prasowy

Źródło

No votes yet.
Please wait...

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *