Projektant Robert Kupisz przejmuje pełną kontrolę nad marką odzieżową QΠШ ROBERT KUPISZ. Po 14 latach drogi założycieli brandu oficjalnie się rozchodzą.
Początek roku przynosi ogromne zmiany w marce QΠШ ROBERT KUPISZ. Jak dowiadujemy się z oficjalnego oświadczenia, jej twórcy – Robert Kupisz i Anna Borowska – podjęli decyzję o zakończeniu wspólnej drogi biznesowej.
Od lutego 2025 roku Robert Kupisz będzie miał pełną kontrolę nad przyszłością marki QПШ. Będzie on odpowiedzialny zarówno za kierunek artystyczny, jak i za strategię biznesową. Zgodnie z decyzją stron, Anna Borowska będzie kontynuować prowadzenie spółki Art Works sp. z o.o.
Przez szacunek dla wspólnych sukcesów i wieloletniej drogi, ceniąc potrzebę niezależnego rozwoju, współzałożyciele QΠШ ROBERT KUPISZ, życzą sobie powodzenia i lojalnie będą trzymać kciuki za biznesowy sukces każdego
– czytamy w oficjalnym oświadczeniu, które pojawiło się w mediach społecznościowych Anny Borowskiej.
Sklepy stacjonarne QΠШ ROBERT KUPISZ zamknięte
Na początku 2025 roku firma rozpoczęła proces likwidacji butików stacjonarnych. Salony w Poznaniu i Gdyni już oficjalnie zakończyły swoją działalność w połowie stycznia. Ostatnim działającym butikiem pozostał flagowy sklep przy ul. Mokotowskiej w Warszawie, gdzie do końca miesiąca trwała wielka wyprzedaż towaru. Sklep internetowy marki również zakończył swoją działalność.
Zamykamy butiki stacjonarne. To światowy trend, którego trudno nie zauważyć. Większość z nas kupuje online – czytamy w oświadczeniu. Już wkrótce zaczniemy nowy etap i ponownie zaskoczymy naszych klientów pomysłami i projektami
– poinformowała Anna Borowska w rozmowie z Fashion Biznes.
O marce QΠШ ROBERT KUPISZ
QΠШ ROBERT KUPISZ to marka odzieżowa, która zadebiutowała na rynku w 2011 roku z inicjatywy Roberta Kupisza i Anny Borowskiej. Już debiutancka kolekcja rockowo-grunge’owym charakterze, przyniosła jej ogromną popularność na polskim rynku.
Przez lata działalności, marka QПШ łączyła w swoich projektach elementy streetwearu, grunge’u i rocka, zachęcając do eksperymentowania z modą i wyrażania swojego unikalnego stylu. Autentyczność, wolność, indywidualność i odwaga w przełamywaniu konwencji stały się kluczowymi wartościami brandu.
Oprócz kolekcji sezonowych, marka oferowała również linie QПШ Forever (ponadczasowe klasyki), QΠШ Activewear (odzież sportowa) i QΠШ Kids (ubrania dla dzieci).