Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the gd-rating-system domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/gibnews/htdocs/gibnews.pl/wp-includes/functions.php on line 6121
Awaria banku Millennium. Dostęp do kont był zablokowany - Gospodarka i Biznes News

Awaria banku Millennium. Dostęp do kont był zablokowany

Awaria banku Millennium. Dostęp do kont był zablokowany
Wikimedia Commons

Awaria banku Millennium

W czwartek klienci Millennium nie mogli zalogować się na swoje konta. Problemy były też z aplikacją banku oraz płatnościami BLIK. "Przywróciliśmy pełną dostępność. Serdecznie przepraszamy za wcześniejsze utrudnienia" – przekazał po południu bank.

Klienci problemy z logowaniem na konto czy do aplikacji zauważyli około godz. 9:00. 

 

„Chwilowe utrudnienia w korzystaniu z aplikacji. Obecnie niektóre usługi w aplikacji mogą nie działać prawidłowo lub być niedostępne” – brzmiał komunikat wyświetlany przy próbie zalogowania się do aplikacji Banku Millennium.

 

„Serdecznie przepraszamy z utrudnienia. Pracujemy nad jak najszybszym przywróceniem pełnej dostępności aplikacji” – zapewniał bank.

 

 

Również przy próbie zalogowania się na konto klienci informowani byli o problemach: „W związku z prowadzonymi pracami technicznymi obecnie nie jest możliwe logowanie się do Millenetu„.

Awaria banku Millennium. „Chwilowe utrudnienia”

„Obecnie mogą występować chwilowe utrudnienia w korzystaniu z aplikacji mobilnej oraz serwisu internetowego Millenet. Pracujemy nad jak najszybszym przywróceniem pełnej dostępności usług. Za wszelkie niedogodności z tym związane przepraszamy” – czytamy w komunikacie banku zamieszczonym w serwisie X o godz. 11:40.

 

Przywróciliśmy pełną dostępność aplikacji mobilnej i serwisu internetowego Millenet. Serdecznie przepraszamy za wcześniejsze utrudnienia w dostępie do naszych usług” – przekazał bank po godz. 13.00.

 

Wtorkowa awaria Millennium była kolejną w tym tygodniu. Podobne problemy klienci odnotowali także w poniedziałek.

WIDEO: Nielegalne wyścigi i drogowe dramaty. Wiceminister mówi o planowanych zmianach w prawie

Awaria banku Millennium. Dostęp do kont był zablokowany - INFBusiness

Marta Stępień / polsatnews.pl

Źródło

No votes yet.
Please wait...

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *