Awaria banku Millennium
W czwartek klienci Millennium nie mogli zalogować się na swoje konta. Problemy były też z aplikacją banku oraz płatnościami BLIK. "Przywróciliśmy pełną dostępność. Serdecznie przepraszamy za wcześniejsze utrudnienia" – przekazał po południu bank.
Klienci problemy z logowaniem na konto czy do aplikacji zauważyli około godz. 9:00.
„Chwilowe utrudnienia w korzystaniu z aplikacji. Obecnie niektóre usługi w aplikacji mogą nie działać prawidłowo lub być niedostępne” – brzmiał komunikat wyświetlany przy próbie zalogowania się do aplikacji Banku Millennium.
„Serdecznie przepraszamy z utrudnienia. Pracujemy nad jak najszybszym przywróceniem pełnej dostępności aplikacji” – zapewniał bank.
Również przy próbie zalogowania się na konto klienci informowani byli o problemach: „W związku z prowadzonymi pracami technicznymi obecnie nie jest możliwe logowanie się do Millenetu„.
Awaria banku Millennium. „Chwilowe utrudnienia”
„Obecnie mogą występować chwilowe utrudnienia w korzystaniu z aplikacji mobilnej oraz serwisu internetowego Millenet. Pracujemy nad jak najszybszym przywróceniem pełnej dostępności usług. Za wszelkie niedogodności z tym związane przepraszamy” – czytamy w komunikacie banku zamieszczonym w serwisie X o godz. 11:40.
„Przywróciliśmy pełną dostępność aplikacji mobilnej i serwisu internetowego Millenet. Serdecznie przepraszamy za wcześniejsze utrudnienia w dostępie do naszych usług” – przekazał bank po godz. 13.00.
Wtorkowa awaria Millennium była kolejną w tym tygodniu. Podobne problemy klienci odnotowali także w poniedziałek.
WIDEO: Nielegalne wyścigi i drogowe dramaty. Wiceminister mówi o planowanych zmianach w prawie
Marta Stępień / polsatnews.pl
Źródło