Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the gd-rating-system domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/gibnews/htdocs/gibnews.pl/wp-includes/functions.php on line 6121
H&M opóźniona dostawa zamówień online. Znamy przyczynę! - Gospodarka i Biznes News

H&M opóźniona dostawa zamówień online. Znamy przyczynę!

Online H&M opóźnienia sklep internetowy zamówienia

Opóźnienia w dostawach zamówień online w sklepie H&M stały się przedmiotem licznych skarg klientów w mediach społecznościowych. Firma postanowiła wyjaśnić przyczynę tych utrudnień.

Opóźniona dostawa w H&M online

Klienci, którzy dokonali zakupów w sklepie internetowym H&M na początku października, zgłaszają w mediach społecznościowych marki oraz platformie TikTok, znaczne opóźnienia w dostawie zamówień. Pomimo otrzymywania informacji o przetwarzaniu zamówień, wielu klientów nie otrzymało jeszcze swoich paczek.

W celu wyjaśnienia sytuacji związanej z opóźnieniami w dostawach zamówień, zwróciliśmy się do marki H&M z prośbą o komentarz.

Ponieważ nasze centrum logistyczne w Grodzisku w Polsce ucierpiało z powodu trudnych warunków pogodowych, aktualnie dostarczamy produkty do naszych klientów z innych lokalizacji, wykorzystując nasz elastyczny łańcuch logistyczny. Jednocześnie pracujemy nad jak najszybszym wdrożeniem optymalnego rozwiązania. Na stronie hm.com podajemy bieżące informacje na temat czasu dostawy – wyjaśniono w oficjalnym oświadczeniu spółki. Przepraszamy naszych klientów za wszelkie niedogodności – podkreślono.

Firma poinformowała, że aktualny czas dostawy, uwzględniający ewentualne opóźnienia, powinien obecnie pojawić się w momencie składania zamówienia online.

Przeczytaj również: Charli XCX i inne gwiazdy pokolenia Z w nowej kampanii H&M. Znamy szczegóły!

Dostawa H&M online. Sposoby dostawy, czas oczekiwania, koszt

Zamówienia złożone w sklepie internetowym H&M są dostarczane standardowo w ciągu 2-3 dni roboczych od momentu potwierdzenia zamówienia. Dostawa jest realizowana przez firmy kurierskie DHL oraz InPost. Klienci mają możliwość wyboru między dostawą pod wskazany adres a odbiorem osobistym w jednym z wielu sklepów stacjonarnych H&M (usługa Click & Collect).

Koszt dostawy jest uzależniony od wybranej metody:

  • Dostawa standardowa do domu: 14,90 PLN
  • Dostawa do automatów DHL POP BOX lub punktów partnerskich DHL POP: 9,90 PLN
  • Dostawa do sklepu stacjonarnego (Click & Collect): bezpłatna

Przeczytaj również: Polka nową Regional Managerką Grupy H&M. „Jestem bardzo dumna i zaszczycona”

Klubowicze H&M korzystają z dodatkowych benefitów:

Bezpłatna dostawa: Przy zakupach powyżej 170 PLN, Klubowicze mogą skorzystać z bezpłatnej dostawy standardowej.
Darmowa dostawa dla Klubowiczów Premium: Wszystkie formy dostawy (z wyjątkiem dostawy następnego dnia) są bezpłatne dla Klubowiczów Premium.

Warto pamiętać, że czas dostawy może ulec wydłużeniu w przypadku dużej liczby zamówień.

Przeczytaj również: Raport Pinterest na jesień 2024: Platforma przewiduje trendy. Oto najmodniejsze rozwiązania tego sezonu

Źródło

No votes yet.
Please wait...

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *