BlendyGo 3 jest prawdziwym symbolem kreatywności i współczesnej estetyki, który zadziwia użytkowników na całym świecie. Przez sześć lat obecności na rynku blender BlendyGo przeszedł niezwykłą transformację.

Z podstawowego urządzenia ewoluował nie tylko w pożądany produkt, ale także w reprezentację zdrowego, aktywnego stylu życia. Każdego roku marka wprowadzała ulepszenia, które pozwoliły jej prześcignąć rywali — od zwiększonej mocy i ulepszonej pojemności po ekskluzywny design. Obecnie BlendyGo 3 jest niezbędnym przedmiotem, wyróżniającym się zarówno praktyczną użytecznością, jak i stylowym wyglądem.
Design, moc i przenośność – jak BlendyGo 3 zdominował sektor blenderów przenośnych
BlendyGo skutecznie łączy wygodę z nowoczesnością – jego przenośność, łatwość obsługi i wyjątkowa wydajność sprawiają, że jest to urządzenie, które płynnie integruje się z codziennym życiem. Marka może z dumą pochwalić się ponad 400 tysiącami sprzedanych blenderów i dystrybucją w ponad 11 krajach europejskich. „Dążymy do tego, aby BlendyGo 3 było czymś więcej niż tylko blenderem – dążymy do tego, aby stało się istotnym aspektem stylu życia naszych użytkowników” – podkreślają twórcy marki. Trwająca ekspansja na rynki europejskie przynosi coraz większe rezultaty każdego dnia, a BlendyGo przyciąga znaczną uwagę w całej Europie.
Źródło