H&M likwiduje salon na Marszałkowskiej w Warszawie.

H&M zamyka sklep przy Marszałkowskiej w Warszawie. Widok z bliska na czerwone, rozświetlone logo H&M, zamieszczone na beżowej, kamiennej elewacji budynku. Znaki "H" i "M" oraz symbol "&" odznaczają się charakterystycznym, kaligraficznym stylem.

Potwierdzone! 3 października 2025 roku H&M zlikwiduje swój punkt sprzedaży przy ul. Marszałkowskiej w Warszawie. To zwieńczenie pewnej ery – znana placówka funkcjonowała nieprzerwanie przez 21 lat. Z tej przyczyny firma przygotowała dla członków Klubu H&M specjalną zniżkę i pożegnalne wydarzenie Bye Bye Party.

Polecane wideopodkasty:

21 lat obecności przy Marszałkowskiej

Stołeczny sklep H&M przy ul. Marszałkowskiej był jednym z najpopularniejszych miejsc marki w mieście. Aktualnie – w efekcie zmiany koncepcji centrum handlowego Wars Sawa Junior – szwedzka sieć odzieżowa rozstaje się z lubianą lokalizacją, która dla sporej części klientów była synonimem zakupów w sercu Warszawy.

Ostatnia szansa i Bye Bye Party

3 października, tylko w sklepie H&M Marszałkowska, osoby należące do Klubu H&M przy zakupach na kwotę minimum 120 zł będą mogły skorzystać z rabatu w wysokości 30%.

Następnego dnia, 4 października, H&M zaprasza członków Klubu na wyjątkowe Bye Bye Party w sklepie przy ul. Marszałkowskiej. W programie: muzyka, upominki i poczęstunek od The Cool Cat. Impreza odbędzie się w godzinach 18:00–22:00.

Ważne! Wejście jest możliwe tylko po aktywowaniu biletu w aplikacji H&M. Należy pamiętać, że ilość miejsc jest limitowana – w środku będzie mogło przebywać jednocześnie maksymalnie 300 osób.

Może Cię zaciekawić: Trendy na jesień 2025 prosto od H&M – 5 nowości na nadchodzący sezon

H&M likwiduje sklep na Marszałkowskiej. Co dalej?

H&M namawia do odwiedzenia pozostałych sklepów stacjonarnych, jak również do zakupów online w aplikacji oraz na witrynie internetowej. Sieć informuje również o planowanym ponownym otwarciu sztandarowego sklepu w warszawskich Złotych Tarasach.

Polecamy również: Znana sieć wraca na londyński Fashion Week

Zdjęcie główne: Forum

 Katarzyna Wendzonka

Katarzyna Wendzonka

O AutorzeLatest Posts

Redaktorka i copywriterka z 8-letnim doświadczeniem oraz absolwentka Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Od 2017 roku pisze o modzie, urodzie i szeroko pojętym lifestyle’u – obecnie także od strony biznesowej. Zawodowo związana między innymi z Fashion Biznes, prywatnie początkująca minimalistka i wielbicielka kawy i kryminałów. W wolnych chwilach zgłębia tajniki UX writingu i psychologii.

  • Zrównoważona moda w Polsce – które marki wiodą prym?
  • Polacy scrollują Vinted jak TikToka. Aplikacje zakupowe coraz bardziej angażują
  • „Zalew z Chin” zmienia europejską modę. Branża ostrzega przed konsekwencjami
  • To nie żart: „Vogue” walczy o markę z magazynem o psiej modzie
  • Rosyjski atak na Lwów. Magazyn z towarem polskiej marki zniszczony

Źródło

No votes yet.
Please wait...

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *