Facebook odpowiada na reklamy z Omeną Mensah. „Usuwamy po ich wykryciu”

Szereg fałszywych wpisów w mediach społecznościowych dotyczących znanej prezenterki Omeny Mensah, a także jej męża założyciela InPostu Rafała Brzoski, wywołały reakcję pary. Brzoska zapowiedział ostrą batalię przeciwko Facebookowi. Teraz do kwestii reklam odniósł się koncern Meta.

Facebook odpowiada na reklamy z Omeną Mensah. "Usuwamy po ich wykryciu"

Rafal Brzoska i Omenaa Mensah (East News, Artur Zawadzki/REPORTER)

Facebook odpowiada na reklamy z Omeną Mensah. "Usuwamy po ich wykryciu" - INFBusiness

Facebook odpowiada na reklamy z Omeną Mensah. "Usuwamy po ich wykryciu" - INFBusiness

Facebook odpowiada na reklamy z Omeną Mensah. "Usuwamy po ich wykryciu" - INFBusiness

Facebook odpowiada na reklamy z Omeną Mensah. "Usuwamy po ich wykryciu" - INFBusiness

W ostatnim czasie na Facebooku oraz innych kanałach społecznościowych ukazywały się fake newsy, które wskazywały, że znana prezenterka Omena Mensah nie żyje, bądź została pobita przez męża założyciela InPostu Rafała Brzoskę.

Omenaa Mensah udostępniła wpis na LinkedIn, w którym zdementowała wszystkie fake newsy. Jej wpisy poparł swoim komentarze również Brzoska, który zapowiedział, że rozprawi się z twórcami fałszywych informacji i czerpią z tych przestępstw korzyści finansowe.

– Mamy narzędzia, mamy możliwości, tylko na miłość boską wreszcie ktoś odważnie musi o tym powiedzieć – mówi Rafał Brzoska w rozmowie z money.pl. Biznesmen ma dość fałszywych reklam na temat swój i rodziny.

Facebook odpowiada na reklamy z Omeną Mensah. "Usuwamy po ich wykryciu" - INFBusiness

Facebook odpowiada na reklamy z Omeną Mensah. "Usuwamy po ich wykryciu" - INFBusiness

Zobacz także:

Rafał Brzoska idzie na zwarcie z Zuckerbergiem. Tak mocne słowa jeszcze nie padły

Również na platformie LinkedIn dał upust emocjom, wprost stwierdzając „mówię DOŚĆ na to co wyprawia koncern META (właściciel Facebooka i Instagrama)” – zaczął.

W skrócie-dziś ze sponsorowanych (opłaconych) reklam na FB i Instagramie dowiedziałem się od Was, że uśmiercono mi żonę, że ja pobiłem swoją ukochaną Omenaa Mensah a na koniec Ją samą zaaresztowano. Dzwonicie i wysyłacie do nas linki do tych reklam deep fejków i pytacie, czy „u nas wszystko ok”? Tak – jest ok, ale nie mamy już wątpliwości, że komuś zależy na tym, by nasz wizerunek publiczny zniszczyć, że komuś przeszkadza nasz wielki europejski sukces filantropijny naszego wydarzenia charytatywnego Grand Charity Auction TOP CHARITY – napisał Brzoska.

Facebook odpowiada na reklamy z Omeną Mensah. "Usuwamy po ich wykryciu" - INFBusiness

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Zobacz także: Jak wyglądają kulisy branży stacji paliwowych? – Adam Sikorski w Biznes Klasie

Facebook odpowiada

Dopytywany o to, co w tej sprawie zamierza zrobić Facebook, koncern Meta odpowiedział portalowi cyberdefence24.pl, że „usuwa takie reklamy po ich wykryciu”. Jak dodał, „tworzenie reklam, które w zwodniczy sposób wykorzystują osoby publiczne do oszukiwania innych, jest niezgodne z naszymi zasadami”.

Facebook odpowiada na reklamy z Omeną Mensah. "Usuwamy po ich wykryciu" - INFBusiness

W odpowiedzi na pytania portalu przyznał jednak, że choć Meta posiada wyspecjalizowane systemy do wykrywania clickbaitów z osobami publicznymi, inwestuje w przeszkolone zespoły weryfikacyjne, to nie zawsze nam się to udaje.

Facebook odpowiada na reklamy z Omeną Mensah. "Usuwamy po ich wykryciu" - INFBusiness

Zobacz także:

Brzoska reaguje na fake newsy ws. żony. "Dopadniemy ich"

Biuro prasowe zapewniło również, że „(…) nadal inwestujemy w ulepszanie naszych systemów. Współpracujemy również z lokalną administracją i organami ścigania oraz podejmujemy działania prawne”.

Źródło

No votes yet.
Please wait...

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *