Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the gd-rating-system domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/gibnews/htdocs/gibnews.pl/wp-includes/functions.php on line 6121
DHL i sieć sklepów Biedronka zacieśniają współpracę - Gospodarka i Biznes News

DHL i sieć sklepów Biedronka zacieśniają współpracę

DHL i sieć sklepów Biedronka zacieśniają współpracę - INFBusiness

DHL eCommerce Polska oraz Jeronimo Martins Polska, właściciel sieci Biedronka, informują o nawiązanym partnerstwie. Wspólne plany spółek zakładają rozbudowę sieci automatów paczkowych.

Przeczytaj również: Bezpieczna moda na Allegro. Polski e-commerce podejmuje walkę z podróbkami

DHL i właściciel sieci Biedronka łączą siły. Rozbudują sieć automatów paczkowych

W ramach pierwszego etapu nawiązanego partnerstwa spółki umieściły ponad 600 automatów paczkowych DHL BOX. Znaleźć można je przy sklepach sieci Biedronka w całej Polsce. Należący do Jeronimo Martins detalista poinformował, że dzięki temu przy jego punktach sprzedaży “znajduje się już ponad 1,8 tys. automatów należących do wiodących dostawców usług“.

– Obecnie, jednym z najbardziej zauważalnych trendów, mocno wpływającym na rynek dostaw kurierskich, jest dostosowanie oferty do stylu życia odbiorców. Klienci często oczekują dostawy paczek do domu, biura lub do automatu paczkowego zlokalizowanego przy sklepie. Chcą odebrać przesyłkę załatwiając jak najwięcej spraw jak najwygodniej, jak najszybciej i najlepiej w jednym miejscu. Naszą odpowiedzią na ten stale umacniający się trend jest budowa mocnej sieci automatów paczkowych. Chcemy, aby były one zlokalizowane w miejscach, w których klienci mogą załatwić kilka spraw jednocześnie. Partnerstwo z Biedronką to przykład połączenia sił dwóch mocnych marek, którym klienci ufają od lat – stwierdziła Anna Krauze, dyrektorka ds. strategicznego rozwoju e-commerce w DHL eCommerce Polska.

Sieć DHL to obecnie 19 tys. punktów odbiorów i nadań przesyłek. W tym jest już 3,5 tys. automatów paczkowych DHL BOX 24/7.

DHL i sieć sklepów Biedronka zacieśniają współpracę - INFBusiness

Przeczytaj również: DHL rozbudowuje sieć paczkomatów. „Klienci oczekują od firm kurierskich swobody w dostawach przesyłek”

Innowacyjne technologie. Co wyróżnia automaty paczkowe DHL BOX?

DHL od lat stara się proponować konsumentom coraz to nowocześniejsze rozwiązania. Doskonałym przykładem tych działań są automaty paczkowe DHL BOX. Co je wyróżnia? Maszyny posiadają intuicyjne ekrany dotykowe, a ich obsługę ułatwia aplikacja Mój DHL. Oprócz szybkiego nadania i odbioru paczek – również przez zdalne otwarcie skrytki, aplikacja umożliwia także śledzenie statusu przesyłki oraz trasy kuriera w dniu dostawy. Ponadto automaty DHL umożliwiają opłacenie pobrania przesyłki w aplikacji Mój DHL. Elektroniczną płatność można zrealizować poprzez kartę, eprzelew i BLIK. Podkreślmy również, że w maszynach DHL paczka czeka na odbiór aż 4 dni. To pozwala klientom na lepsze planowanie dnia i wygodniejsze odbieranie lub nadawanie paczek o dowolnej porze

Zdjęcie główne: mat. prasowy

Źródło

No votes yet.
Please wait...

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *