Drutex partnerem Bayernu Monachium. Polska marka w światowej elicie

Drutex, polski producent okien i drzwi, nawiązał oficjalne partnerstwo z Bayernem Monachium. Ta współpraca to historyczny kamień milowy dla marki, plasujący ją w gronie elitarnych partnerów tego uznanego na całym świecie klubu piłkarskiego.

Drutex podpisał kontrakt z Bayernem Monachium.
Drutex podpisał kontrakt z Bayernem Monachium. | Zdjęcie: Drutex / Drutex

Według firmy, partnerstwo stanowi zarówno „najważniejszą inicjatywę marketingową w jej czterdziestoletniej historii”, jak i jedną z „największych kampanii z udziałem polskiej marki w światowej piłce nożnej”. Wpisuje się ono również w cel firmy Drutex, jakim jest zwiększenie rozpoznawalności marki na całym świecie i przyspieszenie wzrostu na głównych rynkach europejskich.

Drutex jest oficjalnym partnerem Bayernu Monachium

„Partnerstwo z Bayernem Monachium pozwala nam realizować nasze międzynarodowe aspiracje i umacniać naszą pozycję na arenie międzynarodowej. (…) Drutex przez cztery dekady ugruntował swoją pozycję jako godne zaufania, stabilne finansowo przedsiębiorstwo, konsekwentnie budując swoją reputację i wpływy w branży” – powiedział Leszek Gierszewski, założyciel i prezes zarządu firmy.

Post na Facebooku

To nie pierwsza inicjatywa Drutexu w zakresie partnerstwa sportowego. Na początku tego roku marka nawiązała współpracę z Interem Mediolan i zawarła umowy z kolejnymi włoskimi klubami, w tym Juventusem, AS Roma, Cagliari i Palermo.

Drutex, z siedzibą w Bytowie, dominuje na rynku polskim i europejskim jako wiodący dostawca okien i drzwi. Pomimo obecnych trudności gospodarczych, firma prognozuje roczne przychody przekraczające 1,5 mld zł do 2024 roku.

Dziękujemy za przeczytanie tego artykułu. Bądź na bieżąco! Obserwuj nas w Google News.

Źródło

No votes yet.
Please wait...

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *