Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the gd-rating-system domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/gibnews/htdocs/gibnews.pl/wp-includes/functions.php on line 6121
Niemiecka sieć rzuca wyzwanie Pepco. Wielka ekspansja w Polsce - Gospodarka i Biznes News

Niemiecka sieć rzuca wyzwanie Pepco. Wielka ekspansja w Polsce

Konkurencja na polskim rynku dyskontowym się zaostrza. Jeszcze w tym roku mocniej do gry chce wejść niemiecka sieć Woolworth, która co tydzień chce otwierać nowy sklep w naszym kraju, a docelowo planuje w Polsce więcej sklepów niż w ojczyźnie. To ma być konkurencja m.in. dla Pepco i Action.

Sklep sieci Woolworth w Warszawie.
Sklep sieci Woolworth w Warszawie. | Foto: Piotr Molecki/East News / East News

Jak pisze „Fakt”, Woolworth, niemiecki gigant dyskontowy, zdecydował się na znaczące poszerzenie swojego wpływu na polskim rynku. Firma, która sprzedaje szeroki asortyment produktów, od odzieży po wyposażenie wnętrz, planuje otworzyć 12 nowych sklepów w Polsce do końca bieżącego roku.

Woolworth, znany z różnorodnej oferty niespożywczych artykułów, w tym odzieży, sprzętu AGD, wyposażenia domu, tekstyliów, a także produktów drogeryjnych i dekoracyjnych, w tym świątecznych, już teraz może pochwalić się 34 placówkami na polskim rynku.

Sieć, która zadebiutowała w Polsce w 2023 roku, obecnie znajduje się w takich miastach jak Częstochowa, Warszawa, Kraków, Poznań, Łódź, Zielona Góra, Opole i Tychy.

Ambicje Woolworth sięgają jednak znacznie dalej. Firma ogłosiła, że ma w planach otwarcie aż tysiąca sklepów na terenie Polski, co przewyższa liczbę ich obecnych placówek w Niemczech, gdzie działają ponad 700 sklepów.

Nowe otwarcia mają być uświetnione specjalnymi promocjami dla pierwszych klientów, co jest częścią strategii marki mającej na celu przyciągnięcie i zatrzymanie polskich konsumentów.

Dziękujemy, że przeczytałaś/eś nasz artykuł do końca. Bądź na bieżąco! Obserwuj nas w Wiadomościach Google.

Źródło

No votes yet.
Please wait...

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *