Nowe sklepy HalfPrice i CCC. Prezes Dariusz Miłek ogłosił plany na 2025 rok.

W tym roku planowane jest otwarcie wielu nowych lokalizacji HalfPrice i około stu salonów CCC. Oczekuje się, że mniej znana marka z grupy prześcignie te otwarcia. Wczesne wyniki finansowe za ten rok wskazują, że sprzedaż obuwia generuje coraz większe przychody.

Grupa CCC
Grupa CCC | Zdjęcie: CCC

Grupa CCC zamierza w tym roku otworzyć 370 nowych placówek , poinformował w poniedziałek Dariusz Miłek, prezes największego producenta obuwia w Polsce, podała PAP.

Jeśli ten cel zostanie osiągnięty, całkowita liczba placówek detalicznych grupy wzrośnie o 36 procent rok do roku. Ważne jest, aby zauważyć, że Grupa CCC obejmuje więcej niż tylko sklepy z tym logo. Sieć HalfPrice ma się powiększyć o 85 punktów, sieć CCC o 100 salonów, Worldbox o 165, a eObuwie o 20 .

Zgodnie z zapowiedzią prezesa Miłka, otwarcia nowych sklepów będą miały miejsce przede wszystkim w drugiej połowie 2025 roku.

Pod koniec kwietnia 2025 r. Grupa CCC zarządzała 1052 sklepami o łącznej powierzchni 876 854 metrów kwadratowych.

Wiadomości dotyczące planów nowych otwarć pojawiły się wraz z publikacją szacunkowych wyników CCC. Od lutego do kwietnia 2025 r. Grupa osiągnęła zysk EBITDA w wysokości 376 mln zł, w porównaniu do 301 mln zł zysku w tym samym okresie w roku poprzednim . Skorygowany zysk EBITDA wyniósł 320 mln zł, w porównaniu do 285 mln zł w roku poprzednim.

„Marka CCC odnotowała zysk EBITDA w wysokości 218 mln zł (+11% r/r) przy marży EBITDA na poziomie 21% (poprawa o około 1 punkt procentowy). Oznacza to dziewiąty z rzędu kwartał wzrostu rentowności marki w ujęciu rok do roku. Zysk EBITDA HalfPrice wzrósł o 4% r/r do 72 mln zł. Grupa Modivo odnotowała zysk EBITDA w wysokości 88 mln zł (+150% r/r) wraz ze znacznym wzrostem marży EBITDA (ponad 6 punktów procentowych r/r) do 10%”, jak podano w komunikacie CCC cytowanym przez ISBnews.

Skonsolidowane przychody ze sprzedaży wyniosły 2,35 mld zł, wobec 2,261 mld zł rok wcześniej.

Grupa CCC podkreśla, że utrzymuje „surową dyscyplinę kosztową we wszystkich obszarach działalności”. „Mamy ambitne plany wzrostu powierzchni handlowej, rozszerzając się o ponad 300 tysięcy metrów kwadratowych w tym roku i konsekwentnie je realizujemy. To znacznie przekracza nasze początkowe oczekiwania – musimy wykorzystać pojawiające się okazje – nasze sklepy są wysoce dochodowe, a także otrzymujemy oferty wynajmu najlepszych lokalizacji na korzystnych dla grupy warunkach. Nadal priorytetowo traktujemy ekspansję w regionach Europy Środkowej i Wschodniej, ale zgodnie z naszą nakreśloną strategią wykorzystujemy również okazje na rynkach Europy Południowej” – skomentował prezes Dariusz Miłek.

Dziękujemy za poświęcenie czasu na przeczytanie naszego artykułu. Bądź na bieżąco! Obserwuj nas w Google News.

Źródło

No votes yet.
Please wait...

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *