Ostatnie 35 lat to przykład spektakularnego sukcesu polskiej gospodarki, za którym stoją tysiące historii sukcesów przedsiębiorców. Jedną z miar tych sukcesów jest fakt, że Polska staje się za mała dla krajowych firm. Te, które wciąż chcą się rozwijać, ruszają na podbój zagranicznych rynków. Na taki ruch postawił APN Promise – polskie przedsiębiorstwo, które dotychczas weszło do 14 krajów, z czego do siedmiu w 2024 r. Wśród państw, gdzie działa APN Promise, są państwa bliskie, jak np. kraje bałtyckie, ale i zdecydowanie bardziej odległe, jak Pakistan. O tym, z czym mierzą się firmy podczas ekspansji i na co powinni się przygotować ci, którzy zamierzają pójść w ich ślady, opowiadają w „Biznes Teraz” Piotr Paszczyk, CEO APN Promise, oraz Małgorzata Domańska-Skrok, która w zarządzie spółki odpowiada za globalną ekspansję.
Dziękujemy, że przeczytałaś/eś nasz artykuł do końca. Bądź na bieżąco! Obserwuj nas w Wiadomościach Google.
Źródło