— Na każdym nowym etapie transformacji kluczowe jest, aby zacząć od jasno sformułowanego celu — stwierdziła Magdalena Proga-Stępień, wiceprezes zarządu Santander Bank Polska i szefowa sektora bankowości detalicznej, podczas kongresu Impact. Podkreśliła, że w toku transformacji cyfrowej w bankowości błędy są nieuniknione, ale nie należy się ich bać. — Twierdziłabym, być może nieortodoksyjnie, że przymusowe unikanie błędów jest błędem — dodała rzeczniczka banku.
Dziękujemy za przeczytanie artykułu do końca. Bądź na bieżąco! Obserwuj nas w Google News. Treści promocyjne zamówione przez markę Santander Bank Polska Udostępnij artykuł Newsletter Bądź na bieżąco z wiadomościami ze świata biznesu i finansów Zapisz się
Najpopularniejsze w BUSINESS INSIDER

Przepis na sukces? Wykorzystaj swoje zasoby i odkryj nowe możliwości
dzisiaj 12:08 Materiały promocyjne
Co pozostaje po inwestycjach? Dyskusja o firmach, które przetrwały po założeniu fabryki
dzisiaj 10:30 Biznes
Spowolnienie fuzji i przejęć. Fundusze inwestycyjne odkryły rozwiązania
dzisiaj 06:52
Źródło