Santander Bank i transformacja cyfrowa: Mądrość z Impact Congress

— Na każdym nowym etapie transformacji kluczowe jest, aby zacząć od jasno sformułowanego celu — stwierdziła Magdalena Proga-Stępień, wiceprezes zarządu Santander Bank Polska i szefowa sektora bankowości detalicznej, podczas kongresu Impact. Podkreśliła, że w toku transformacji cyfrowej w bankowości błędy są nieuniknione, ale nie należy się ich bać. — Twierdziłabym, być może nieortodoksyjnie, że przymusowe unikanie błędów jest błędem — dodała rzeczniczka banku.

Dziękujemy za przeczytanie artykułu do końca. Bądź na bieżąco! Obserwuj nas w Google News. Treści promocyjne zamówione przez markę Santander Bank Polska Udostępnij artykuł Newsletter Bądź na bieżąco z wiadomościami ze świata biznesu i finansów Zapisz się

Najpopularniejsze w BUSINESS INSIDER

Przepis na sukces? Wykorzystaj to, co masz i odkryj nowe rzeczy Materiały promocyjne

Przepis na sukces? Wykorzystaj swoje zasoby i odkryj nowe możliwości

dzisiaj 12:08 Magdalena KrukowskaCo pozostaje po inwestycjach? O firmach, które nie znikają po wybudowaniu fabryki Materiały promocyjne

Co pozostaje po inwestycjach? Dyskusja o firmach, które przetrwały po założeniu fabryki

dzisiaj 10:30Spowolnienie fuzji i przejęć. Fundusze znalazły sposób na radzenie sobie Biznes

Spowolnienie fuzji i przejęć. Fundusze inwestycyjne odkryły rozwiązania

dzisiaj 06:52 Patryk Skrzat
Źródło

No votes yet.
Please wait...

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *