80 sklepów do końca roku. Znana sieć przedstawia plany

Minęły trzy lata odkąd sieć drogerii dm weszła na nasz rynek. Firma ogłosiła plany dalszego rozwoju w Polsce.

Balea własna marka dm
Balea marka własna dm | Zdjęcie: dm

Sieć podkreśla swój cel, jakim jest otwarcie prawie 80 placówek do końca 2025 roku i ujawnia plany podwojenia liczby aptek w ciągu najbliższych trzech lat.

„Polska jest dla nas znaczącym rynkiem i naszym celem jest stopniowe zwiększanie jej znaczenia w porównaniu z innymi regionami, w których działamy. Tylko w ciągu ostatniego roku zwiększyliśmy liczbę pracowników z 239 do 471. Jesteśmy przekonani, że jesteśmy na dobrej drodze”, stwierdza Markus Trojansky, dyrektor sektora ekspansji w Niemczech i dyrektor zarządzający dm-drogerie markt w Polsce.

„Tylko w zeszłym roku dm zwiększyło wydatki inwestycyjne o kilkadziesiąt procent w porównaniu z rokiem poprzednim. – Koszt inwestycji w jeden sklep to około 3 mln zł, a typowy czas potrzebny na założenie nowej drogerii to trzy miesiące. Każdy nowo otwarty sklep zapewnia zatrudnienie około siedmiu osobom” – dodaje Trojansky.

Sieć dm niedawno zainaugurowała otwarcie swojego 55. sklepu w Polsce, który mieści się teraz w Galerii Modlińska w Warszawie.

Dziękujemy za przeczytanie naszego artykułu do końca. Bądź na bieżąco! Obserwuj nas w Google News.

Źródło

No votes yet.
Please wait...

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *