Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the gd-rating-system domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/gibnews/htdocs/gibnews.pl/wp-includes/functions.php on line 6121
Polski Lidl pojawił się na popularnym komunikatorze - Gospodarka i Biznes News

Polski Lidl pojawił się na popularnym komunikatorze

Lidl Polska wprowadził nowy kanał komunikacji na platformie WhatsApp. „W rezultacie klienci mogą teraz szybko uzyskać dostęp do najnowszych broszur promocyjnych” – stwierdza sprzedawca dyskontowy.

Sieć sklepów Lidl
Sklep sieci Lidl | Foto: Mateusz Madejski / Business Insider

Firma wskazuje, że klienci mogą dołączyć do kanału za pośrednictwem linku dostępnego na stronie internetowej sprzedawcy detalicznego. „Dążymy do tego, aby każda interakcja z naszą marką była jak najbardziej przyjazna dla użytkownika i zgodna z jego preferencjami. Dzięki nowym platformom komunikacyjnym, takim jak kanał WhatsApp, możemy lepiej spełniać oczekiwania naszych klientów, zapewniając im szybki i prosty dostęp do najnowszych broszur” — zauważa Aleksandra Robaszkiewicz, dyrektor ds. korporacyjnych i CSR w Lidl Polska.

Jak podkreśla firma, funkcja ta jest już dobrze znana w Niemczech, Belgii, Austrii i Czechach, gdzie spotkała się z pozytywnym odzewem użytkowników .

Nie jest pewne, czy kanał WhatsApp zostanie w przyszłości rozbudowany i czy będzie wykorzystywany w celach innych niż dostęp do broszur.

Business Insider Polska jest również obecny na WhatsApp – możesz dołączyć do kanału tutaj.

Dziękujemy za poświęcenie czasu na przeczytanie naszego artykułu. Bądź na bieżąco! Obserwuj nas w Google News.

Źródło

No votes yet.
Please wait...

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *