Platforma Pyszne.pl wprowadza funkcjonalność opartą o inteligencję sztuczną — Asystenta AI. Ma to być „osobisty konsultant kulinarny, który zasugeruje, na co możesz mieć ochotę, ale również zreferuje recenzje lokalu i umożliwi złożenie zamówienia”.

Po pomyślnych testach w innych państwach europejskich, nowatorskie rozwiązanie dociera do Polski — poinformowali reprezentanci Pyszne.pl.
Jak zaznaczają, asystent AI ma stanowić inteligentne narzędzie, które jest tak opracowane, by „poznawać preferencje smakowe, wspierać w odkrywaniu nowości i maksymalnie upraszczać ścieżkę od pomysłu do zamówienia”.
„Asystent AI to nasz następny, po próbach dostaw autonomicznych, krok w przyszłość. To inteligentny partner, który pojmuje kontekst i pozwala zamówić pizzę czy zakupy podczas naturalnej konwersacji. Wprowadzamy w Polsce zweryfikowaną technologię, która jest już dostępna na innych europejskich rynkach, by zaoferować naszym użytkownikom narzędzie na miarę ich potrzeb” — mówi Arkadiusz Krupicz, współzałożyciel i dyrektor zarządzający Pyszne.pl.
Jak informują przedstawiciele platformy, użytkownicy mogą teraz przeszukiwać i realizować zamówienia za pomocą prostych komend tekstowych, np. „Zamów dużą margheritę z pizzerii X”, albo polecić asystentowi, by ponowił poprzednie zamówienie „Zamów to, co zwykle”.
Asystent uczy się także upodobań i proponuje dostosowane rekomendacje nie tylko potraw, ale również artykułów spożywczych oraz produktów codziennego użytku. Można więc wpisać: „Zamów mi składniki do przygotowania leczo”, a Asystent doda paprykę i inne potrzebne produkty z najbliższego sklepu do koszyka zakupowego.
Narzędzie ma także podsumowywać opinie konsumentów i wyodrębniać kluczowe informacje na temat restauracji i sklepów, wspomagając w podjęciu optymalnej decyzji.
Dziękujemy, że przeczytałaś/eś nasz artykuł do końca. Bądź na bieżąco! Obserwuj nas w Wiadomościach Google.
Źródło