Eobuwie.pl ma problem z realizacją zamówień

Eobuwie.pl ma problem z realizacją zamówień - INFBusiness

Sklep eobuwie.pl zmaga się z problemami w przetwarzaniu zamówień. Klienci składają skargi, podczas gdy jeden z liderów e-commerce nadal promuje swoją ofertę. Niektórzy kupujący czekają na swoje zakupy od początku kwietnia. Firma przypisuje teraz ten problem dostosowaniom technologicznym.

Problemy z zamówieniem i trudności w kontakcie

Sprawę niezrealizowanych zamówień nagłośnił portal dlahandlu.pl, do którego dotarła wiadomość od jednej z czytelniczek. Według jej korespondencji, po zrealizowaniu transakcji 15 kwietnia – mimo że płatność została pobrana z jej konta – nie otrzymała żadnego potwierdzenia na swój adres e-mail . Ponadto zamówienie do dziś pozostaje niezrealizowane.

Klient wspomniał również o braku możliwości skontaktowania się ze sklepem . Podczas gdy infolinia eobuwie.pl działa, kolejka klientów czekających na rozmowę z konsultantem może liczyć dziesiątki. Skontaktowanie się za pośrednictwem formularza kontaktowego daje podobne rezultaty, a klienci otrzymują jedynie automatyczne odpowiedzi.

Skargi klientów dotyczące eobuwie.pl

Problemy nie tylko z realizacją zamówień, ale także ze zwrotami i reklamacjami powtarzają inni klienci, którzy wyrażają swoje frustracje na postach eobuwie.pl w mediach społecznościowych . Co ciekawe, sklep już ograniczył możliwość komentowania na swoim profilu.

„Anulowaliście moje zamówienie przez e-mail bez podania przyczyny. Komunikacja z botem jest żenująca. Dzwonię na infolinię i oto scenariusz: jesteś 3. w kolejce, jesteś 7. w kolejce, jesteś 57. w kolejce. Czy żartujesz sobie ze swoich klientów? To pierwszy i prawdopodobnie ostatni raz, kiedy korzystam z eobuwie…”

„Sklep działał idealnie do tej pory, a ja czekam na swoje zamówienie od dwóch tygodni. Kiedy pytam o status, otrzymuję odpowiedzi, że nad tym pracujecie, ale nikt nie wie, ile to potrwa. Rozumiem, że są problemy z systemem, ale klienci powinni być o tym poinformowani, a ja nie powinienem być tym, który się z nimi kontaktuje, aby rozwiązać problem. Na razie wygląda to bardzo źle”.

„Zamówienie złożone 4.04, część zamówienia dotarła, ale reszta wciąż czeka na realizację. Brak odpowiedzi na e-maile, próbuję się dodzwonić od kilku dni, a gdy w końcu docieram na początek kolejki, jestem zepchnięty na 60. miejsce. Rozmawiając z konsultantem, jestem na 100. pozycji w kolejce… jakość usług naprawdę spadła”.

Ostatnio można zauważyć znaczny wzrost liczby wyszukiwań w Google takich haseł, jak „kontakt telefoniczny do eobuwie”, „numer telefonu do eobuwie” lub „kontakt do eobuwie”, przy czym niektóre frazy odnotowały wzrost nawet o 600%.

Eobuwie.pl wyraża ubolewanie z powodu niedogodności.

W odpowiedzi na falę komentarzy sklep opublikował oświadczenie pod swoimi postami, w którym wyraził ubolewanie z powodu niedogodności i poprosił klientów o kontakt z infolinią.

„Szanowni Klienci, niektórzy z Was mogli mieć problemy ze swoimi zamówieniami. Przepraszamy za wszelkie niedogodności i zapewniamy, że pracujemy ciężko, aby rozwiązać każdy problem tak szybko, jak to możliwe. Prosimy o kontakt z naszą infolinią pod numerem +48 507 599 050 – od poniedziałku do piątku, w godzinach 10:00–14:00, nasi konsultanci są w gotowości, aby niezwłocznie zająć się wszystkimi zgłoszonymi problemami”.

Tymczasem klienci próbujący skontaktować się z nami za pośrednictwem Facebooka otrzymują natychmiastową automatyczną odpowiedź:

„Obecnie doświadczamy tymczasowych zakłóceń w naszej witrynie internetowej i aktualizacji statusu zamówienia z powodu trudności technicznych. Staramy się rozwiązać te problemy tak szybko, jak to możliwe. Dziękujemy za cierpliwość”.

Zobacz także: Grupa CCC planuje otwarcie 400 sklepów eobuwie

Biuro Prasowe Grupy CCC odpowiada

Redakcja portalu dlahandlu.pl poprosiła Biuro Prasowe CCC Group o oświadczenie. Początkowo (22 kwietnia) otrzymali krótką odpowiedź. Firma wskazała wówczas, że wystąpiły „tymczasowe problemy techniczne” i potwierdziła, że „jest świadoma sytuacji” i zajmuje się każdym zgłoszeniem indywidualnie.

24 kwietnia portal dlahandlu.pl otrzymał zaktualizowany komunikat, który opublikowano na jego stronie internetowej:

„Potwierdzamy, że ze względu na zbieżność zmian technologicznych, błąd jednego z dostawców wpływający na wydajność systemu logistycznego i duże zapotrzebowanie klientów, doświadczyliśmy wydłużonych terminów realizacji niektórych zamówień i innych powiązanych niedogodności. Zidentyfikowaliśmy i naprawiliśmy źródła tych problemów.

Jesteśmy w stałym kontakcie z naszymi klientami, a naszym celem jest, aby każdy z nich był ostatecznie usatysfakcjonowany rozwiązaniem wszelkich problemów oraz zakupami w sklepie eobuwie.pl.

Wprowadzenie Modivo Club nie miało bezpośredniego związku z wyżej wymienionymi problemami.

Na chwilę obecną mamy potwierdzenie, że przetwarzanie zamówień wróciło do normy, a czasy realizacji zamówień się stabilizują.

Istotne zmiany w Grupie CCC

Źródło

No votes yet.
Please wait...

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *