Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the gd-rating-system domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/gibnews/htdocs/gibnews.pl/wp-includes/functions.php on line 6121
Sukces Mikołajkowego Bloku Reklamowego. Zebrano ponad 2,4 mln złotych - Gospodarka i Biznes News

Sukces Mikołajkowego Bloku Reklamowego. Zebrano ponad 2,4 mln złotych

Sukces Mikołajkowego Bloku Reklamowego. Zebrano ponad 2,4 mln złotych
Polsat

Mikołajkowy Blok Reklamowy

Charytatywna akcja Telewizji Polsat i biura reklamy Polsat Media przyniosła ponownie bardzo dobry wynik. W tym roku Mikołajkowy Blok Reklamowy zgromadził przed telewizorami aż 3,4 miliona widzów*, co przełożyło się na kwotę ponad 2,4 mln złotych na pomoc podopiecznym Fundacji Polsat.

Mikołajkowy Blok Reklamowy to coroczna akcja charytatywna organizowana przez Telewizję Polsat i biuro reklamy Polsat Media, która ma na celu zebranie funduszy na pomoc potrzebującym dzieciom. W ramach wydarzenia, w specjalnym bloku reklamowym emitowane są reklam z których dochód jest przekazywany na rzecz podopiecznych Fundacji Polsat.

Mikołajkowy Blok Reklamowy w Polsacie

Akcja odbywa się corocznie w okresie przedświątecznym, co ma na celu dodatkowe podkreślenie wartości dzielenia się i pomocy innym w tym szczególnym czasie. W ostatnich latach Mikołajkowy Blok Reklamowy zyskał na popularności, angażując coraz więcej mediów oraz firm, które decydują się wziąć w nim udział, przekazując część swoich środków na rzecz Fundacji Polsat. Mikołajkowy blok Reklamowy jest zatem ważną inicjatywą, która łączy działalność biznesową z charytatywnym wsparciem, a także mobilizuje społeczeństwo do większej wrażliwości na los innych, zwłaszcza dzieci w potrzebie.

 

 

– To już kolejny rok, kiedy jesteśmy ogromnie wdzięczni za okazaną pomoc, która płynie prosto z serca. To też już kolejny raz kiedy możemy się przekonać, że Polacy chcą dzielić się dobrem i pomagać innym. Dzięki temu prostemu gestowi będziemy mogli realizować swoją misję i finansować dziecięcą rehabilitację, remontować placówki i wspierać podopiecznych Fundacji Polsat w zakresie określonym przez statut Fundacji – mówi Krystyna Aldridge-Holc, Prezes Fundacji Polsat.

 

W tym roku w Mikołajkowy Blok Reklamowy włączyli się:

 

Alior Bank S.A., Apart Sp. z o.o., Coca Cola Services, Cyfrowy Polsat S.A., Interia.pl Sp. z o.o., Komagra Sp. z o.o., Lajkonik Snacks Sp. z o.o., LEGO Polska Sp. z o.o., LOTTE Wedel Sp. z o.o., McDonalds Polska Sp. z o.o., Media Expert, Młyny Szczepanki Sp. z o.o., Natur Produkt Zdrovit Sp z o.o., Netflix International B.V., Netia S.A., NIVEA Polska Sp. z o.o., olej Kujawski, Oponeo.pl S.A., Orlen S.A, Pepco Poland Sp. z o. o., Pepsi-Cola General Bottlers Poland Sp. z o. o., Polkomtel Sp. z o.o., Przedsiębiorstwo Produkcji Farmaceutycznej HASCO LEK S.A., Santander Bank Polska S.A., Spółdzielnia Mleczarska „MLEKPOL” w Grajewie, Storytel Sp. z o.o., Tarczyński S.A., Zakłady Farmaceutyczne „POLPHARMA” S.A., Żabka Polska Sp. z o.o.

 

* Liczba widzów została określona na podstawie danych Nielsen Media oprac. przez Telewizję Polsat Sp. z o.o.

 

WIDEO: Awantura w Sejmie. Poseł KO ruszył do Jarosława Kaczyńskiego

Sukces Mikołajkowego Bloku Reklamowego. Zebrano ponad 2,4 mln złotych - INFBusiness

red. / polsatnews.pl

Źródło

No votes yet.
Please wait...

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *