Duża firma reaguje na powódź. „10 tys. par butów”

Firma CCC podkreśla, że jest „poruszona” sytuacją powodziową. I oferuje wsparcie — przekaże powodzianom 10 tys. par butów, w tym „markowych kaloszy”.

Jest reakcja Grupy CCC na powódź - i na nietrafioną akcję promocyjną
Jest reakcja Grupy CCC na powódź – i na nietrafioną akcję promocyjną | Foto: Wojciech Olkusnik/Cezary Pecold / Forum/East News

„Jako firma zakorzeniona na Dolnym Śląsku, jesteśmy szczególnie poruszeni tą sytuacją, która dotyczy również osób nam bliskich. Reagujemy i podjęliśmy decyzję o przekazaniu ponad 10 tysięcy par butów dla poszkodowanych” — przekazuje w komunikacie dla Business Insider Polska Grupa CCC.

Przypomnijmy, firma była ostatnio krytykowana za akcję reklamową. SMS-y firmy promujące kalosze zaczęły się pojawiać na telefonach klientów, gdy m.in. Kłodzko, Głuchołazy i inne miejscowości na południu Polski walczyły z powodzią.

Zobacz: Kontrowersyjny marketing w czasie powodzi

„W momencie przygotowywania komunikatu promocyjnego, pomimo alarmów pogodowych, nikt nie mógł spodziewać się tragedii w tak dużej skali” — tłumaczy teraz firma. Jak zapewnia, promowane wówczas „markowe kalosze” znajdą się wśród 10 tys. par obuwia, które trafią do poszkodowanych przez kataklizm.

Dziękujemy, że przeczytałaś/eś nasz artykuł do końca. Bądź na bieżąco! Obserwuj nas w Wiadomościach Google.

Źródło

No votes yet.
Please wait...

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *