Amerykańska sieć restauracji Cracker Barrel ogłosiła we wtorek, że wycofuje plan zmiany swojego logo z powodu negatywnych reakcji klientów. Wcześniej tego samego dnia prezydent USA Donald Trump skrytykował nowe logo.

„Dziękujemy naszym gościom za opinie i miłość do Cracker Barrel” – powiedziała sieć restauracji. „Obiecaliśmy, że ich wysłuchamy i tak zrobiliśmy. Nasze nowe logo zniknęło, a stare, dobre logo pozostało” – dodała.
W nowym logo zabrakło „Wujka Herschela”, postaci mężczyzny opartego o beczkę. Zmiana marki nie spotkała się z dobrym przyjęciem klientów, a wartość akcji firmy gwałtownie spadła. Krytycy zarzucali firmie dystansowanie się od swojej historii.
Prezydent USA Donald Trump również zareagował na tę zmianę. We wtorek rano, w poście na platformie Truth Social, wezwał firmę do „przyznania się do błędu” i powrotu do poprzedniego logo.
Kod HTML
Firma powraca do starego logo
Dziękujemy za przeczytanie tego artykułu. Bądź na bieżąco! Obserwuj nas w Google News.
Źródło