W sklepach Żabka od początku sierpnia do jego końca bieżącego roku sprzedano już przeszło 27 mln filiżanek kawy – informuje przedsiębiorstwo. Badania wskazują, że ten ulubiony napój spożywamy poza mieszkaniem szczególnie w lokalizacjach największych sieci.

Najchętniej wybieraną kawą w sklepach Żabki jest ta z dodatkiem mleka. W okresie letnim konsumenci częstokroć sięgają po napoje kawowe na zimno – zakomunikowała firma.
Z raportu ARC Rynek i Opinia, który niedawno publikowała „Rzeczpospolita”, wynika zaś, że placówki Żabka, stacje benzynowe Orlenu i lokale McDonald’s stały się najpopularniejszymi miejscami nabycia kawy poza domem.
„Polacy coraz częściej sięgają po tańsze rozwiązania w miejsce kosztownych kawiarni” – donosiła „Rz”.
Żabka zapewnia, że kawa pochodzi z włoskiej palarni Julius Meinl – i jest ona dostępna we wszystkich 11,8 tys. punktach sieci w kraju.
„Kawa to obecnie jeden z najchętniej kupowanych produktów w ofercie Żabki, dlatego przykładamy wagę do tego, aby spełniała najwyższe kryteria jakości i smaku. Dzięki bliskiej współpracy z naszym dostawcą oraz restrykcyjnym procesom kontroli możemy być pewni, że klienci w każdym z naszych lokali otrzymają produkt o wysokim standardzie. Dzięki naszej skali działalności jesteśmy dziś największą siecią kawiarnianą w Polsce” – mówi Marta Urbaniak, director of quality and environmental management department w Żabka Polska.
Dziękujemy, że przeczytałaś/eś nasz artykuł do końca. Bądź na bieżąco! Obserwuj nas w Wiadomościach Google.
Źródło