Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the gd-rating-system domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/gibnews/htdocs/gibnews.pl/wp-includes/functions.php on line 6121
Francuska marka produkująca torebki z recyklingu zebrała 1 mln EUR - Gospodarka i Biznes News

Francuska marka produkująca torebki z recyklingu zebrała 1 mln EUR

Francuska marka produkująca torebki z recyklingu zebrała 1 mln EUR - INFBusiness

Francuska marka La Virgule, specjalizująca się w produkcji oraz sprzedaży plecaków oraz torebek z recyklingu, zebrała niedawno 1 mln EUR na sfinansowanie rozwoju technologii pozwalającej na przetwarzanie zużytego sprzętu outdoorowego. Dla uruchomionego w 2020 roku brandu może to być kamień milowy na drodze do dalszej ekspansji rynku.

Przeczytaj również: Adidas ogłasza podniesienie całorocznej prognozy. Kwartalne wyniki przewyższyły oczekiwania

Marka La Virgule zebrała 1 mln EUR. Kto jest inwestorem?

La Virgule to założona przed czterema laty przez Maxime Labata, Benoit Gourlet i Nathana Douillarda marka zajmująca się produkcją oraz sprzedażą plecaków sportowych i torebek. Jej autorzy, kolejno srebrny medalista mistrzostw świata juniorów w windsufringu, inżynier w spółce Decathlon oraz profesjonalny biegacz, od pierwszych dni istnienia projektu opierali go na potrzebie tworzenia z recyklingu. Założenie potwierdzają ich kolekcje – tworzone z materiałów pozostałych po zniszczonych deskach do kitesurfingu, łodziach ratunkowych czy sprzęcie do produkcji toreb i akcesoriów.

W jaki sposób marka La Virgule pozyskała 1 mln EUR? Udało jej się to na drodze przeprowadzonej z różnymi aniołami biznesu rundy finansowania. – Dzięki pozyskanym środkom będziemy mogli dążyć do wzmocnienia zarówno sieci, jak i naszej specjalistycznej wiedzy w zakresie recyklingu – powiedział dyrektor generalny La Virgule, Nathan Douillard. – Nasza marka rozwija się, ma silne podstawy. Warto jednak podkreślić, że ta runda finansowania jest wyjątkową okazją do przyspieszenia naszej ekspansji – dodał.

Przeczytaj również: Sneakersy, które docenią nie tylko modni biegacze. Współpraca Loewe x On w nowej odsłonie

Francuska marka La Virgule. Co znajdziemy w jej ofercie?

Asortyment La Virgule obejmuje torebki na pasek w cenie 59 EUR, torby turystyczne w cenie 289 EUR, plecak Grand Hors-Bord w cenie 179 EUR i plecak Gravelot w cenie 149 EUR. Marka jest również pierwszym producentem torby na narty biegowe wytworzonej z materiałów pochodzących z drugiego obiegu.

Dbałość o środowisko jest wpisana w DNA La Virgule. W ostatnim czasie francuska marka nawiązała współpracę z zajmującą się ochroną oceanów organizacją Sea Shepherd. W ramach partnerstwa przekazuje ona organizacji 20 proc. przychodów ze sprzedaży produktów sygnowanych logo ekologicznego podmiotu.

Zdjęcie główne: mat. prasowy

Źródło

No votes yet.
Please wait...

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *