Świat internetowych idoli niebawem zawita w realnej przestrzeni. Ekipa Holding, pod kierownictwem Karola Wiśniewskiego (Friz), planuje zainaugurować działalność swego pierwszego punktu sprzedaży w jednej z krakowskich centrów handlowych. Jest to istotny etap w progresie brandu, który dotychczas zdobył oddanie rzeszy fanów za sprawą internetowych przedsięwzięć oraz dystrybucji gadżetów. Od teraz zwolennicy będą mogli ujrzeć swych ukochanych twórców osobiście, dokonać zakupów i zakosztować atmosfery wirtualnego świata na żywo.
Rekomendowane wideopodcasty:
Z niniejszego artykułu zrozumiesz:
- gdzie i kiedy planowane jest oficjalne otwarcie premierowego miejsca Ekipa Holding,
- jaki zamysł kryje się za otwarciem sklepu,
- jak szef Ekipa Holding przedstawia ideę nowego sklepu,
- co będzie dostępne w ofercie,
- jaki powszechniejszy trend na naszym rynku retail i influencer marketingu manifestuje to postanowienie.
Ekipa inauguruje pierwszy sklep fizyczny
Po wielu latach aktywności w sieci Ekipa Holding koncentruje się na rozwoju poza nią. Firma, która wzniosła obszerne zaplecze wokół aktywności influencerów i sprzedaży gadżetów, rozpoczyna działalność od swojego pierwszego lokalu stacjonarnego. Uroczyste otwarcie wyznaczono na grudzień roku 2025, a lokalizacja – jak ogłoszono – to jedno z popularnych centrów handlowych w Krakowie, rodzinnym mieście inicjatorów projektu.
Nowe miejsce ma stanowić przestrzeń scalającą świat wirtualny z namacalnym. W asortymencie znajdą się produkty oznaczone logo Ekipy oraz influencerów współpracujących z holdingiem – od odzieży i dodatków po limitowane rekwizyty i edycje specjalne.
„Pragniemy, by sklep przeobraził się w lokalizację, w której internet zespala się z codziennym życiem, pełną zajmujących wydarzeń i pozytywnej energii. Żywimy nadzieję, że stanie się również przestrzenią dostępną dla wszystkich twórców z Polski, którzy będą mogli oferować tam swe produkty”
– relacjonuje prezes Ekipa Holding, Łukasz Wojtyca.
Może zainteresować Cię: Oto najzamożniejsi influencerzy w Polsce
Nowy etap w dziejach marki
Ekipa Holding od paru lat niezmiennie udoskonala portfolio projektów – od kanałów w serwisie YouTube, przez własne marki odzieżowe, po produkcje filmowe i gamingowe. Otwarcie sklepu to następny krok w kreowaniu brandu, który od dawna wykroczył poza wirtualny świat.
Jak zapowiada firma, nowy sklep ma być czymś więcej niż jedynie zwyczajnym miejscem sprzedaży. Projekt został przygotowany tak, aby oddać charakter społeczności związanej z Ekipą – przepełnionej energią, kreatywnością i swobodą. Wystrój sklepu ma imitować przestrzeń eventową, a nie tradycyjny butik.
Zwolennicy na pierwszym planie
Koncepcja utworzenia sklepu stacjonarnego kiełkowała od pewnego czasu. Inspirację stanowiły między innymi wydarzenia, w trakcie których produkty Ekipy znikały w mgnieniu oka. Właśnie wtedy twórcy spostrzegli, jak duży potencjał tkwi w bezpośrednich kontaktach z fanami.
„Obserwujemy ogromne zaciekawienie naszymi produktami na wydarzeniach, które organizujemy. Zauważyliśmy również, że klienci przekonują się do naszych produktów, zwłaszcza z linii Hi Store, w momencie, gdy mają sposobność ich dotknąć i wypróbować”
– mówi Łukasz Wojtyca.
Sklep ma zatem być nie tylko miejscem do robienia zakupów, ale i społecznościowym ośrodkiem – przestrzenią, gdzie internetowe związki nabiorą rzeczywistego kształtu. W planach są premiery nowych kolekcji, sesje fotograficzne, jak również okazje do osobistego spotkania z influencerami.
Pierwszy sklep fizyczny w Krakowie i co dalej?
Mimo że póki co Ekipa nie ujawnia, czy planuje kolejne sklepy, eksperci przypuszczają, że krakowski punkt może być początkiem sieci handlowej. Jeżeli projekt okaże się sukcesem, analogiczne lokalizacje mogą pojawić się w innych sporych miastach w Polsce.
Otwarcie sklepu Ekipy prezentuje także powszechniejszy trend – coraz większa grupa internetowych twórców inwestuje w poszerzanie działalności poza platformy społecznościowe. Influencerzy przestają pełnić rolę jedynie twórców treści, a stają się pełnoprawnymi przedsiębiorcami, którzy umieją przemienić popularność w prosperujący biznes.
Ekipa wychodzi z wirtualnej przestrzeni. Czy podbije rynek realny?
Ekipa Holding po raz kolejny dowodzi, że potrafi spożytkować siłę swojej społeczności. Grudniowe otwarcie sklepu zapowiada się jako jedno z najdonioślejszych wydarzeń sezonu w branży retail i influencer marketingu.
Sprawdź także: TOP 50 najlepszych influencerów w branży luksusowej
Zdjęcie główne: Forum
Katarzyna Wendzonka
O AutorzeLatest Posts
Redaktorka i copywriterka z 8-letnim doświadczeniem oraz absolwentka Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Od 2017 roku pisze o modzie, urodzie i szeroko pojętym lifestyle’u – teraz również od strony biznesowej. Zawodowo związana między innymi z Fashion Biznes, prywatnie początkująca minimalistka oraz miłośniczka kawy i kryminałów. W wolnych chwilach odkrywa sekrety UX writingu i psychologii.
- Podbił internet, teraz próbuje swoich sił offline. Influencer otwiera pierwszy sklep stacjonarnypaź 14, 2025
- Historyczny powrót. Maria Grazia Chiuri została nową dyrektor kreatywną Fendipaź 14, 2025
- Skarbówka ruszyła z kontrolą. Niektórzy sprzedawcy na Vinted mogą się zdziwićpaź 14, 2025
- Eko, Korea i promocje – tak Polacy kupują kosmetykipaź 13, 2025
- Kara UOKiK dla Rossmanna. Urząd poszedł na rękę, gigant zapłaci prawie o połowę mniejpaź 13, 2025