
Dzisiaj, 28 listopada, w Złotych Tarasach następuje inauguracja nowego, sztandarowego sklepu H&M w całkowicie przeobrażonym, konceptualnym wydaniu. To pierwszy tego typu punkt handlowy w Europie Wschodniej, który staje się następcą zamkniętej placówki przy ul. Marszałkowskiej i ustanawia nowy kierunek rozwoju marki modowej na krajowym rynku detalicznym – skupiając design, innowacje technologiczne oraz poszerzoną ofertę odzieżową w integralne doświadczenie zakupowe.
Polecane wideopodcasty:
Nowa reprezentacja H&M w Złotych Tarasach – otwarcie 28 listopada
Od godziny 9:00 mieszkańcy Warszawy mają możliwość dokonywania zakupów w gruntownie odmienionej lokalizacji H&M, funkcjonującej w Złotych Tarasach nieprzerwanie od 2007 roku, która teraz zyskuje nową postać. Salon o powierzchni około 2200 m² został zaprojektowany zgodnie z najświeższymi standardami marki – z myślą o wygodzie, prezencji i uproszczonym procesie zakupowym.
Nowa idea wpisuje się w ogólnoświatową strategię H&M, przewidującą tworzenie bardziej inspirujących, użytecznych i skoncentrowanych na kliencie przestrzeni handlowych.



Kompletna oferta oraz premiera kolekcji H&M Holiday 2025
W nowym, flagowym lokalu dostępne są wszystkie ważne sekcje: damska, męska, jak również dziecięca, a asortyment dla kobiet został poszerzony o linię H&M Move. W dniu otwarcia w sprzedaży debiutuje też najnowsza kolekcja H&M Holiday 2025 – utrzymana w klimacie świątecznego blasku, łącząca szyk z nowoczesną formą i wyraźnym wyrażeniem stylu. To propozycja adresowana do klientek i klientów szukających zarówno efektownych stylizacji na okres świąteczny, jak i klasycznych elementów ubioru w modnej odsłonie.


Nowe technologie i komfort zakupów
Nowy H&M w Złotych Tarasach akcentuje także usprawnienia techniczne. Kupujący mogą korzystać z kas samoobsługowych, jak również automatów do odbioru paczek, które redukują czas obsługi i podnoszą wygodę zakupów, odpowiadając na wymagania współczesnego konsumenta.


Atrakcje dla Członków Klubu H&M i regionalne akcenty
Z okazji otwarcia, 28 i 29 listopada, marka przygotowała szczególne atrakcje dla Członków Klubu H&M. We współpracy z ilustratorem Dawidem Ryskim powstała edycja limitowana grafiki inspirowana Warszawą, którą można znaleźć na kartkach pocztowych, t-shirtach i torbach.
Dzisiaj, w godzinach 10:45–13:00, artysta jest obecny w sklepie, podpisując przygotowane materiały. Dodatkowo, we współpracy z The Cool Cat, na klientów czekają japońskie onigiri oraz organiczna kombucha. Upominki i poczęstunek są dostępne dla uczestników programu lojalnościowego po spełnieniu warunków zakupowych – do wyczerpania zapasów.
Nowa era H&M w centrum Warszawy
Po zamknięciu sklepu przy Marszałkowskiej, H&M wyraźnie zaznacza swoje stanowisko w jednym z najbardziej prestiżowych miejsc handlowych stolicy. Flagowy salon w Złotych Tarasach ma ambicję stać się nie tylko punktem handlowym, ale także przestrzenią modowych natchnień i nowym wzorcem doświadczeń detalicznych.
Przeczytaj także: „Firmie naprawdę zależy” – Daniel Ervér, prezes i CEO Grupy H&M o najważniejszych wartościach, wierze w ludzi i świadomych wyborach modowych

![]()
Magda Posełek
O AutorzeLatest Posts
Redaktor naczelna Fashion Biznes. Od ośmiu lat związana z portalem, gdzie tworzy i nadzoruje treści dotyczące mody, biznesu i nowych trendów w branży. Specjalizuje się w analizach rynku, wywiadach z kluczowymi postaciami sektora oraz w tematach związanych z rozwojem marek modowych w Polsce i na świecie.
- Nowa odsłona zegarka Certina dla aktywnych. Diver gotowy na każdy scenariusz dnialis 28, 2025
- H&M otwiera flagowy sklep w Złotych Tarasach. Nowy koncept debiutuje w Warszawielis 28, 2025
- Agnieszka Maciąg nie żyje. Ikona polskiego modelingu miała 56 latlis 27, 2025
- Nowa generacja mody: Gabriela Malinowska „Chciałabym, by moja kolekcja dyplomowa inspirowała innych młodych twórców do tworzenia odważnych ubrań wysokiej jakości”lis 27, 2025
- Polskie marki na Black Friday 2025. Zniżki, promocje i kody rabatowelis 26, 2025



