
Już w nadchodzącą sobotę w domu handlowym De Bijenkorf w Amsterdamie otworzy się debiutancki europejski pop-up brandu Labubu od Pop Mart. Ekskluzywne kolekcje, stylistyka azjatyckiego sklepu wielobranżowego oraz wzrastająca światowa obsesja na punkcie „uroczo-strasznych” figurek mają zwabić tłumy zapaleńców. Punkt handlowy będzie otwarty do 31 stycznia.
Polecane wideopodcasty:
Wacky Mart: azjatycki sklep typu convenience w sercu Amsterdamu
Pop Mart ponownie gości w De Bijenkorf, jednak tym razem z unikatowym zamysłem. Powierzchnia pop-upu została całkowicie przekształcona w Wacky Mart – barwny, nieco nierealny mini-market inspirowany azjatyckimi sklepami ogólnospożywczymi. To premierowa lokalizacja w Europie poświęcona jedynie marce Labubu.
Wacky Mart będzie dostępny dla gości przez przeszło dwa miesiące, oferując wyjątkowe odsłony produktów, z których znany jest Pop Mart. To usankcjonowanie kursu wytyczonego przez markę już w czerwcu, kiedy to zaprezentowała własną kolekcję Wacky Mart złożoną z 12 figurek trzymających się estetyki „globalnej nostalgii kulinarnej”.
Limitowane edycje mają dodatkowo spotęgować zaciekawienie i sprowadzić kolekcjonerów – także tych, którzy poszukują najrzadszych wydań figurkowych bestsellerów.
Światowa ekspansja Pop Mart i szał na Labubu
Pop Mart zalicza się obecnie do najprężniej rozwijających się firm na rynku designer toys. Marka prowadzi ponad 500 sklepów w 30 państwach, a sprzedaż nakręca przede wszystkim fenomen Labubu. W pierwszej połowie roku dochody przedsiębiorstwa wzrosły aż o 204%, osiągając pułap 1,6 mld euro.
Dowiedz się więcej: Dorobił się majątku na Labubu. Oto najmłodszy miliarder w Chinach
Zjawisko Labubu: „creepy-cute”, limitowane serie i uwielbienie w mediach społecznościowych
Labubu to jedna z najbardziej rozchwytywanych kolekcjonerskich „designer toys” na świecie. Figurki – łączące uroczą stylistykę z mrocznym akcentem – mogą osiągać wysokie ceny na rynku wtórnym. Ich premiery cyklicznie wywołują kolejki w Azji, USA i Europie.
Sukces marki tworzy nie tylko sam produkt, ale również społeczność: fani Labubu ochoczo wymieniają się figurkami, polują na limitowane dropy i generują potężne zasięgi w mediach społecznościowych, podsycając globalny rozgłos.
Dowiedz się również: Labubu niebawem stanie się gwiazdą kina. Powstaje film o kontrowersyjnej maskotce![]()
Magda Posełek
O AutorzeLatest Posts
Redaktor naczelna Fashion Biznes. Od ośmiu lat związana z portalem, gdzie tworzy i nadzoruje treści dotyczące mody, biznesu i nowych trendów w branży. Specjalizuje się w analizach rynku, wywiadach z kluczowymi postaciami sektora oraz w tematach związanych z rozwojem marek modowych w Polsce i na świecie.
- Słynny dom handlowy w Gdańsku przeznaczony do rozbiórki. Koniec ponad 30-letniej historiilis 19, 2025
- Boom na Labubu nie ma końca? W Europie powstaje pierwszy dedykowany skleplis 19, 2025
- Mango Black Friday 2025. Jakie promocje i zniżki szykuje marka w tym roku?lis 18, 2025
- Trwa wielka awaria internetu. Nie działa ChatGPT, Canva i setki portali branżowychlis 18, 2025
- Vinted rośnie jak szalone. Firma może być już warta 8 mld eurolis 17, 2025



