Labubu Store in Europe. Pop Mart Launches Temporary Shop in Amsterdam

W Amsterdamie powstaje pierwszy sklep Labubu. Na zdjęciu maskotka Labubu na czerwonym tle.

Już w nadchodzącą sobotę w domu handlowym De Bijenkorf w Amsterdamie otworzy się debiutancki europejski pop-up brandu Labubu od Pop Mart. Ekskluzywne kolekcje, stylistyka azjatyckiego sklepu wielobranżowego oraz wzrastająca światowa obsesja na punkcie „uroczo-strasznych” figurek mają zwabić tłumy zapaleńców. Punkt handlowy będzie otwarty do 31 stycznia.

Polecane wideopodcasty:

Wacky Mart: azjatycki sklep typu convenience w sercu Amsterdamu

Pop Mart ponownie gości w De Bijenkorf, jednak tym razem z unikatowym zamysłem. Powierzchnia pop-upu została całkowicie przekształcona w Wacky Mart – barwny, nieco nierealny mini-market inspirowany azjatyckimi sklepami ogólnospożywczymi. To premierowa lokalizacja w Europie poświęcona jedynie marce Labubu.

Wacky Mart będzie dostępny dla gości przez przeszło dwa miesiące, oferując wyjątkowe odsłony produktów, z których znany jest Pop Mart. To usankcjonowanie kursu wytyczonego przez markę już w czerwcu, kiedy to zaprezentowała własną kolekcję Wacky Mart złożoną z 12 figurek trzymających się estetyki „globalnej nostalgii kulinarnej”.

Limitowane edycje mają dodatkowo spotęgować zaciekawienie i sprowadzić kolekcjonerów – także tych, którzy poszukują najrzadszych wydań figurkowych bestsellerów.

Światowa ekspansja Pop Mart i szał na Labubu

Pop Mart zalicza się obecnie do najprężniej rozwijających się firm na rynku designer toys. Marka prowadzi ponad 500 sklepów w 30 państwach, a sprzedaż nakręca przede wszystkim fenomen Labubu. W pierwszej połowie roku dochody przedsiębiorstwa wzrosły aż o 204%, osiągając pułap 1,6 mld euro.

Dowiedz się więcej: Dorobił się majątku na Labubu. Oto najmłodszy miliarder w Chinach

Zjawisko Labubu: „creepy-cute”, limitowane serie i uwielbienie w mediach społecznościowych

Labubu to jedna z najbardziej rozchwytywanych kolekcjonerskich „designer toys” na świecie. Figurki – łączące uroczą stylistykę z mrocznym akcentem – mogą osiągać wysokie ceny na rynku wtórnym. Ich premiery cyklicznie wywołują kolejki w Azji, USA i Europie.

Sukces marki tworzy nie tylko sam produkt, ale również społeczność: fani Labubu ochoczo wymieniają się figurkami, polują na limitowane dropy i generują potężne zasięgi w mediach społecznościowych, podsycając globalny rozgłos.

Dowiedz się również: Labubu niebawem stanie się gwiazdą kina. Powstaje film o kontrowersyjnej maskotceMagda Posełek

Magda Posełek

O AutorzeLatest Posts

Redaktor naczelna Fashion Biznes. Od ośmiu lat związana z portalem, gdzie tworzy i nadzoruje treści dotyczące mody, biznesu i nowych trendów w branży. Specjalizuje się w analizach rynku, wywiadach z kluczowymi postaciami sektora oraz w tematach związanych z rozwojem marek modowych w Polsce i na świecie.

  • Słynny dom handlowy w Gdańsku przeznaczony do rozbiórki. Koniec ponad 30-letniej historii
  • Boom na Labubu nie ma końca? W Europie powstaje pierwszy dedykowany sklep
  • Mango Black Friday 2025. Jakie promocje i zniżki szykuje marka w tym roku?
  • Trwa wielka awaria internetu. Nie działa ChatGPT, Canva i setki portali branżowych
  • Vinted rośnie jak szalone. Firma może być już warta 8 mld euro

Źródło

No votes yet.
Please wait...

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *