Polsat po raz kolejny udowodnił, że jest najczęciej wybieraną stacją telewizyjną w Polsce. Jako jedyni możemy też się poszczycić zwyżkami w obydwu grupach odbiorców od początku roku w gronie stacji Wielkiej Czwórki (grupa 4+ wzrost + 3 proc. i grupa 16-59 wzrost + 6 proc. vs rok 2024).

Jurorzy programu "Dancing with the Stars" oglądają występ
Po 10 miesiącach zanotowaliśmy również bezprecedensowy progres udziałów w szczycie oglądalności kanału (grupa 16-59) aż o 14 proc. w perspektywie rocznej i plasujemy się na 1 miejscu z rezultatem 7.6 proc. udziału w ujęciu całodobowym.
Od inauguracji jesiennej oferty programowej osiągnęliśmy największy wzrost udziałów w grupie komercyjnej 16–59 zarówno we wrześniu, jak i w październiku – kolejno o 9 proc. i 5 proc. w porównaniu z analogicznymi miesiącami w roku poprzednim. W najatrakcyjniejszym czasie antenowym, gromadzącym przed ekranami największą liczbę wszystkich telewidzów, zwyżki te były jeszcze bardziej imponujące – kolejno 12 proc. i 34 proc. To dowód na to, że strategia otwierania się stacji na nowe persony ze świata mediów, ale jednocześnie umiejętny powrót do sprawdzonych i lubianych formatów w bardziej współczesnej formule, przypada do gustu najbardziej wymagającym widzom.
W październiku uzyskaliśmy rezultat na poziomie 9 proc. udziału w rynku w najcenniejszym prime time (20:00-22:59) i jesteśmy bezkonkurencyjni wśród wszystkich stacji w grupie 4+. Co więcej, październik przyniosł nam rewelacyjne wyniki naszych sztandarowych produkcji: 8. epizod „Tańca z Gwiazdami” osiągnął 15,6 proc. udziałów w grupie komercyjnej i 18,7 proc w grupie 4+. Kinowy Mega Hit „Znachor” skupił przed odbiornikami 17,6 proc. widzów z grupy komercyjnej, dwa ostatnio nadawane odcinki programu „Nasz Nowy Dom” – powyżej 11 proc., a finał „Ninja vs Ninja” – 9,7 proc. w tej samej grupie.
Polsat w ostatnich miesiącach wyraźnie wzmocnił swoją prezencję na TikToku – jego materiały regularnie pojawiają się w czołowych zestawieniach i generują duże zaangażowanie odbiorców. Treści Polsatu zyskują coraz więcej odtworzeń, co przekłada się na widoczność marki w rankingu najbardziej efektywnych profili. Synergia działań programowych i promocyjnych, a także obecność marki w środowisku social mediów dobitnie ukazuje, że marka telewizyjna potrafi efektywnie przystosowywać się do nowych kanałów cyfrowych, wykorzystywać ich potencjał i budować relację również z młodszą publicznością.
Bardzo serdecznie dziękujemy naszym Widzom i zapewniamy, że nie spuścimy z tonu!
Moda na Polsat trwa!
Widziałeś coś ważnego? Prześlij fotografię, nagranie wideo lub opisz, co się wydarzyło. Użyj naszej Wrzutni
WIDEO: Kiedy głosowanie nad immunitetem Ziobry? Urbaniak wskazał na Hołownię

red/Telewizja Polsat/polsatnews.pl
Źródło



