Polsat w modzie! Stacja wzmacnia przewodnictwo.

Polsat po raz kolejny udowodnił, że jest najczęciej wybieraną stacją telewizyjną w Polsce. Jako jedyni możemy też się poszczycić zwyżkami w obydwu grupach odbiorców od początku roku w gronie stacji Wielkiej Czwórki (grupa 4+ wzrost + 3 proc. i grupa 16-59 wzrost + 6 proc. vs rok 2024).

Moda na Polsat trwa! Stacja umacnia pozycję lidera
Polsat

Jurorzy programu "Dancing with the Stars" oglądają występ

Po 10 miesiącach zanotowaliśmy również bezprecedensowy progres udziałów w szczycie oglądalności kanału (grupa 16-59) aż o 14 proc. w perspektywie rocznej i plasujemy się na 1 miejscu z rezultatem 7.6 proc. udziału w ujęciu całodobowym.
 
Od inauguracji jesiennej oferty programowej osiągnęliśmy największy wzrost udziałów w grupie komercyjnej 16–59 zarówno we wrześniu, jak i w październiku – kolejno o 9 proc. i 5 proc. w porównaniu z analogicznymi miesiącami w roku poprzednim. W najatrakcyjniejszym czasie antenowym, gromadzącym przed ekranami największą liczbę wszystkich telewidzów, zwyżki te były jeszcze bardziej imponujące – kolejno 12 proc. i 34 proc. To dowód na to, że strategia otwierania się stacji na nowe persony ze świata mediów, ale jednocześnie umiejętny powrót do sprawdzonych i lubianych formatów w bardziej współczesnej formule, przypada do gustu najbardziej wymagającym widzom. 
 
W październiku uzyskaliśmy rezultat na poziomie 9 proc. udziału w rynku w najcenniejszym prime time (20:00-22:59) i jesteśmy bezkonkurencyjni wśród wszystkich stacji w grupie 4+.  Co więcej, październik przyniosł nam rewelacyjne wyniki naszych sztandarowych produkcji: 8. epizod „Tańca z Gwiazdami” osiągnął 15,6 proc. udziałów w grupie komercyjnej i 18,7 proc w grupie 4+. Kinowy Mega Hit „Znachor” skupił przed odbiornikami 17,6 proc. widzów z grupy komercyjnej, dwa ostatnio nadawane odcinki programu „Nasz Nowy Dom” – powyżej 11 proc., a finał „Ninja vs Ninja” – 9,7 proc. w tej samej grupie. 
 
Polsat w ostatnich miesiącach wyraźnie wzmocnił swoją prezencję na TikToku – jego materiały regularnie pojawiają się w czołowych zestawieniach i generują duże zaangażowanie odbiorców.  Treści Polsatu zyskują coraz więcej odtworzeń, co przekłada się na widoczność marki w rankingu najbardziej efektywnych profili.  Synergia działań programowych i promocyjnych, a także obecność marki w środowisku social mediów dobitnie ukazuje,   że marka telewizyjna potrafi efektywnie przystosowywać się do nowych kanałów cyfrowych, wykorzystywać ich potencjał i budować relację również z młodszą publicznością.  
 
Bardzo serdecznie dziękujemy naszym Widzom i zapewniamy, że nie spuścimy z tonu! 

 

Moda na Polsat trwa! 
 

 

Widziałeś coś ważnego? Prześlij fotografię, nagranie wideo lub opisz, co się wydarzyło. Użyj naszej Wrzutni

WIDEO: Kiedy głosowanie nad immunitetem Ziobry? Urbaniak wskazał na Hołownię

Polsat w modzie! Stacja wzmacnia przewodnictwo. - INFBusiness

red/Telewizja Polsat/polsatnews.pl

Źródło

No votes yet.
Please wait...

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *