LVMH sponsorem F1? Szanse na tę współpracę rosną

LVMH sponsorem F1

Od kilku miesięcy do przestrzeni publicznej przedostają się informacje o potencjalnym wsparciu najbardziej prestiżowych wyścigów na świecie przez francuski koncern zajmujący się dobrami luksusowymi. LVMH sponsorem F1? Według ostatnich doniesień ten scenariusz jest coraz realniejszy. Przyjrzyjmy się wszystkim dostępnym informacjom.

LVMH sponsorem F1. Scenariusz coraz realniejszy

Nie od dziś wiadomo, że skuteczny marketing to doskonała dźwignia handlu, napędzająca biznesy do jeszcze większego rozwoju. Nie dziwi więc fakt zainteresowania prestiżowymi wyścigami przez jednego z najbogatszych ludzi na świecie – Bernarda Arnaulta. Jego świetnie prosperujące interesy mają szansę rozpędzić się jeszcze mocniej biorąc czynny udział w najpopularniejszych zawodach motoryzacyjnych. Tylko czy sformuowanie “LVMH sponsorem F1” może stać się faktem? Coraz więcej wskazuje na to, że owszem.

Według informacji opublikowanych przez Bloomberg, rozmowy między stronami są już na bardzo zaawansowanym poziomie. Francuski koncern stał się jednym z faworytów do objęcia pozycji głównego sponsora Formuły 1. Amerykańska agencja prasowała podała, że zawarta między stronami umowa mogłaby mieć wartość nawet 150 mln USD rocznie. Jeżeli doszłoby do jej podpisania, loga takich marek jak, Tag Heuer czy Moet & Chandon Champagne będą wyświetlane w widocznych miejscach podczas każdego wyścigu cyklu. “LVMH sponsorem F1” – możliwe, że już niedługo taka informacja pojawi się na łamach największych mediów na świecie. Dla francuskiego koncernu nie byłby to pierwszy angaż w rywalizację sportową…

LVMH sponsorem F1

Przeczytaj również: Aerodynamiczne samochody. To one zrewolucjonizowały motoryzacyjny design

LVMH wspiera sport. Największe współprace koncernu

Współpraca z Formułą 1 nie byłaby dla francuskiego giganta pierwszyzną. LVMH był głównym sponsorem Igrzysk Olimpijskich i Paraolimpijskich, które odbyły się w tym roku w Paryżu. Na ten cel należący do Bernarda Arnaulta koncern przeznaczył 166 mln USD. W związku z umową sponsorską podpisaną z Międzynarodowym Komitetem Olimpijskim marki LVMH prezentowane były podczas trwania wszystkich konkursów. Ponadto, w czasie ceremonii otwarcia igrzysk, Celine Dion wystąpiła w jedwabnej sukni od Christiana Diora.

Warto jednak podkreślić, że francuski koncern już wcześniej miał sportowe zakusy. Spółka Tiffany, którą LVMH kupił za 15,8 mld USD w 2020 roku, tworzyła już trofea dla zwycięzców NBA, NFL oraz rozegranego w Miami Grand Prix F1. Marka Louis Vuitton zaprojektowała również kufry na trofea dla najlepszych kierowców Grand Prix Monako.

LVMH sponsorem F1? Szanse na tę współpracę rosną - INFBusiness

Kto sponsoruje F1?

Formuła 1 od kilkudziesięciu lat przyciąga uwagę wszystkich fanów motoryzacji. Biznes ten napędzany jest silnikami wielu znanych korporacji. W 2024 roku partnerami najbardziej prestiżowych wyścigów na świecie są Aramco, AWS, Crypto.com, DHL, Heineken, MSC Cruises, Firelli, Quatar Airways oraz Rolex.

LVMH sponsorem F1

Zdjęcie główne: Pexels

Źródło

No votes yet.
Please wait...

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *