Najważniejsze wydarzenia w pigułce – 38 tydzień 2024 – Fashion Biznes

Transakcje giełdowe, przejęcia, zmiany kadrowe, czy publikacje nowych kolekcji. Przygotowaliśmy zestawienie najważniejszych wydarzeń minionych dni z przenikających się światów mody i biznesu.

Transakcje giełdowe, przejęcia, zmiany kadrowe, czy publikacje nowych kolekcji. Przygotowaliśmy zestawienie najważniejszych wydarzeń minionych dni z przenikających się światów mody i biznesu.

Przeczytaj również: Męska marynarka oversize na jesień 2024. Te modele nadadzą szyku Twojej stylizacji

Polka nową Regional Managerką Grupy H&M

Grupa H&M poinformowała o zmianie na stanowisku Regional Managera na Europę Wschodnią. Funkcję tę przejęła Polka, Katarzyna Niemirowicz-Majtas, której głównym zadaniem będzie teraz rozwój biznesu szwedzkiego giganta w 21 krajach. Na wspomnianym stanowisku zastąpiła ona Mehmeta Arsoya, który wciąż pozostanie w strukturach Grupy.

CCC przekazuje 10 tysięcy par butów dla powodzian

W obliczu kryzysu powodziowego, firma CCC zadeklarowała przekazanie ponad 10 tysięcy par obuwia jako formy wsparcia dla poszkodowanych. Ta inicjatywa to odpowiedź na wcześniejsze zarzuty dotyczące nieodpowiedniego komunikatu marketingowego związanego z promocją kaloszy.

Przeczytaj również: Czerwień główną bohaterką i nośnikiem emocji w nowej kampanii Answear.com na jesień 2024

Nike ogłasza nazwisko nowego CEO

Elliott Hill, po 31 latach nieprzerwanej pracy w strukturach spółki Nike, został mianowany jej dyrektorem generalnym. Jego historia to opowieść o ciężkiej pracy i niebywałej determinacji, która doprowadziła go na sam szczyt. Nowy CEO Nike rozpoczynał karierę jako stażysta, by przez kolejne lata wdrapywać się po kolejnych szczeblach firmowych struktur.

Modivo ma nowego prezesa

Grupa Modivo poinformowała o zmianie na strategicznym stanowisku. Ze skutkiem natychmiastowym z funkcji jej prezesa odwołany został Marcin Czyczerski. Jak podała Grupa CCC, jego miejsce zajął Dariusz Miłek.

Przeczytaj również: Polskie marki rekrutują. Sprawdź aktualne oferty pracy w modzie

Załamanie sprzedaży na rynku luksusowych czasomierzy?

Od kilkunastu miesięcy opinię publiczną zalewają raporty informujące o pogarszającej się sytuacji segmentu dóbr luksusowych. W znacznym stopniu wpływ na malejącą sprzedaż produktów premium mają niepewna sytuacja geopolityczna, inflacja oraz spowolnienie gospodarcze obserwowane na kluczowych rynkach zbytu. Kryzys szczególnie widoczny jest w kontekście zainteresowania konsumentów drogimi czasomierzami. Słynny miliarder ma radę dla dystrybutorów, jak ponownie rozpalić modę na luksusowe zegarki.

Luksusowa marka otworzyła flagowy salon w Warszawie

Montblanc kontynuuje ekspansję nad Wisłą. Założony w 1906 roku niemiecki producent i dystrybutor dóbr luksusowych otworzył flagowy salon w Warszawie. Gdzie i w jakich godzinach zrobimy w nim zakupy? Sprawdziliśmy.

Przeczytaj również: “W co mam się ubrać?”. Nowa kampania Zalando odpowiada na to nurtujące pytanie, odkrywając nową tożsamość marki

Zdjęcie główne: Pexels

Źródło

No votes yet.
Please wait...

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *