Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the gd-rating-system domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/gibnews/htdocs/gibnews.pl/wp-includes/functions.php on line 6121
Cinkciarz.pl. Opóźnienia w wypłacie pieniędzy. "Od tygodnia mam zablokowane ponad pięć tysięcy" - Gospodarka i Biznes News

Cinkciarz.pl. Opóźnienia w wypłacie pieniędzy. „Od tygodnia mam zablokowane ponad pięć tysięcy”

Glapiński o inflacji w 2025 roku

Glapiński o inflacji w 2025 rokuTVN24 BiS

Klienci cinkciarz.pl skarżą się na znaczące opóźnienia w przelewach. Internauta, który skontaktował się z nami na Kontakt24, napisał, że od tygodnia ma w swoim portfelu zablokowane pięć tysięcy złotych, a serwis wciąż przyjmuje wpłaty mimo opóźnień w realizacji wypłat. Firma tłumaczy się problemami technicznymi, które mogą potrwać nawet do końca października.

Na Kontakt24 napisał jeden z klientów internetowego kantoru wymiany walut cinkciarz.pl.

Klienci o kłopotach z wypłatą środków

Według przekazanych przez niego informacji platforma przyjmuje wpłaty do wymiany, ale z wypłatami już są kłopoty. „Infolinia telefoniczna nie odbiera połączeń. Na wiadomości online firma nie odpisuje” – skarżył się czytelnik tvn24.pl.

„Osobiście mam zablokowane tam od tygodnia ponad 5 tysięcy złotych” – dodał.

„Od wtorku 17 września czekamy na realizację zleconego przez nas przelewu na 25 tysięcy euro. Pragnę nadmienić, że o problemach 'technicznych’ użytkownik serwisu zlecający transakcję powinien być poinformowany przed przystąpieniem do realizacji jakiegokolwiek przelewu” – napisał inny klient w mediach społecznościowych.

„Czekam na wypłatę pięciu tysięcy złotych od zeszłego wtorku” – napisał kolejny z internautów. „Zaufanie utracone” – dodał.

Firma przekazała tvn24.pl, że nie odnotowała w systemie opóźnienia sięgającego dziewięciu dni. Zachęca jednocześnie do kontaktu w celu wyjaśnienia sprawy.

Komunikat o "usterce"

Jak czytamy w komunikacie zamieszczonym w czwartek na stronie internetowej kantoru, „realizacja transakcji wymiany walut i przekazów pieniężnych może być opóźniona z przyczyn technicznych niezależnych od Cinkciarz.pl”.

„Z analizy informatycznej wynika, że usterka może potrwać do końca października, ale zrobimy co w naszej mocy, aby wszystko wróciło do normy jak najszybciej. Nasze pozostałe usługi działają bez zarzutu. Przepraszamy za ew. utrudnienia” – przekazano.

Podobne w treści komunikaty pojawiały się także w poniedziałek, wtorek, środę, ale także jeszcze wcześniej.

W sekcji „pytania i odpowiedzi” cinkciarz.pl wyjaśnia, że firma „realizuje wszystkie transakcje (wymiany walut) w czasie nieprzekraczającym 8 godzin roboczych. Do tego należy doliczyć czas zaksięgowania środków w danym banku. W większości polskich banków środki są księgowane w czasie rzeczywistym (on-line)”. 

Utrudnienia mogą potrwać do końca października

„Realizacje transakcji wymiany walut i przekazów pieniężnych rzeczywiście trwają obecnie nieco dłużej niż zwykle, co jest spowodowane problemami technicznymi. Nad rozwiązaniem trwają prace” – komentuje w korespondencji z redakcją biznesową tvn24.pl Marcin Starkowski, PR manager cinkciarz.pl.

„Staramy się, aby przelewy przychodziły do klientów tak szybko, jak to możliwe i aby tego typu techniczne problemy już się w przyszłości nie powtarzały. Pozostałe usługi fintechu Cinkciarz.pl działają jednak bez zarzutu. Nasi klienci nie mają powodów do obaw” – zapewnia Starkowski.

Niektórzy klienci zrozumieli, że nie otrzymają pieniędzy aż do końca października. Przedstawiciele firmy w odpowiedzi na pytania tvn24.pl powtarzają zapewnienia, że kilkudniowe opóźnienia w realizacji transakcji potrwają maksymalnie do końca października. „Dokładamy wszelkich starań, aby w najbliższym czasie wyeliminować usterkę i usprawnić system IT” – zapewnia Starkowski.

Dodaje, że „infolinia działa normalnie, zgodnie z informacjami dostępnymi na stronie Cinkciarz.pl”. „Odpowiadamy również na wiadomości online. Przepraszamy za niedogodności” – dodaje Starkowski.

Źródło

No votes yet.
Please wait...

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *